יום חמישי, 14 באוגוסט 2014

שרביט שגרה

המצב בארץ בחודש האחרון (וגם לפניו) היה בלתי שגרתי בעליל. ולא במובנים חיוביים. וגם ימים אלה של נסיונות להפסקת אש והשבת השקט השפוי, לא מבטיחים בהכרח חזרה לשיגרה, וכנראה שלא מהסוג ארוך הטווח.

אבל התקווה לשגרה רגועה מפעמת אצל רבים, וזה כנראה מה שהוליד את היוזמה התפוזית החדשה, של שרביט "השגרה החדשה", אותו העלתה עדי בבלוג הבית, ואלי הוא הגיע במסירה אישית מרן (חושבים טוב). לאחרונה נולדו כמה שרביטים, מהסוג של לקיחה חפשית, אז לקחתי לי את הזכות להתעלם מהם, ודבקתי בתוכנית הבלוג המקורית. אבל ממסירה אישית כזו לא ניתן להתעלם, אז הנה, גם אני בעניין.

ובכן, השרביט הזה פשוט יחסית – אנחנו מוזמנים להתבונן בשגרת חיינו מלפני פרוץ המאורעות האחרונים, לבחון אותה, ולהזמין אליה כמה שינויים או דברים חדשים שהיינו רוצים לשגרה החדשה. וכמובן, בסיומו להעבירו במסירה אישית לחמישה בלוגרים נוספים (בתקווה שעוד נשארו כמה כאלה שטרם קיבלו). רעיון לא רע ממש.

ובכן, דווקא המציאות הבלתי שגרתית שנחתה על ישראל הכניסה לחיי כמה דברים שגרתיים: מעקב צמוד אחר העדכונים בפייסבוק ושיתוף חומרים שמסבירים את העמדה הישראלית; מעקב אחר הדיווחים בחדשות המקומיות; קריאת פרשנויות ב-YNET  ובעוד כמה אתרים ישראליים, טלפונים מודאגים לארץ.. בקיצור, קצת שגרה של פעילות מודאגת.

כי אם אתבונן בחיים הבלתי שגרתיים שלפני הבלגן, לא היתה בהם הרבה שגרה. העבודה, שלרבים זה עוגן רציני בלו"ז השגרתי של החיים, אינה שגרתית מטבעה אצלי, וגם לאחרונה היא די נעדרת אצלי מהלו"ז. אני עובד מעט מדי, ועיקר פעילות העבודה שלי זה לחפש את הפרוייקט הבא. לא בדיוק שגרה, ולא בדיוק פעילות רציפה וסדורה. ומעבר לזה, השגרה של חיי לא ממש כזו. בעצם, הפעילות השגרתית האינטנסיבית ביותר שלי זו הפעילות פה בבלוג, שבימים האחרונים גם היא השתבשה ויצאה קצת משיגרה. אה, כן, יש גם שגרה די חדשה של פעילות ספורטיבית. משהו די חדש אצלי בלו"ז, ומקווה להצליח להתמיד בו.

אם כך, די ברור שחסרה לי קצת שגרה רגועה לחיי. לא צריך להגזים, אז אוסיף רק כמה מרכיבים בודדים בשגרה שאני מאחל לעצמי:
  • עבודה כמובן. לא יותר מדי, נניח 2-3 ימים בשבוע. ממש לא יזיק. כי יותר מזה לא יאפשר לי להנות מהפנאי שאני כה אוהב. ולמה להתחזר?
  • חזרה לשגרת קריאת ספרים. משהו שהיה חלק מחיי במשך הרבה עשורים, וקצת נזנח. אבל יש סימנים חיוביים בתחום הזה, אז אני אופטימי.
וסתפק בזה. אני בטוח שאת שאר הזמן אמלא כבר לבד באופן טוב למדי devil
וכמצוות השרביט, לכבוד לי להעבירו לחמישה חברים, שטרם יצא לי להזמין לשרביטים, ולא זוכר שהיו להם כאלה:
nnn fox           
ותמונה בלתי שגרתית מהשתטות שגרתית בבילוי נהדר בווגאס שממנו חזרנו רק לפני יומיים



מקווה שתהנו מהשגרה המשודרגת, ושהחברים שהוזמנו יהנו מהשרביט.  
בוקר טוב, חברים


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)