יום שני, 12 בנובמבר 2012

ללא מברשת

ביום שישי האחרון קיבלנו את המפתחות לבית החדש שלנו. בינתיים עובדים בו לא מעט, ומכינים אותו למעבר בעוד כשבועיים. זו הסיבה שאני בקושי נמצא פה.
מכיוון שהגוף לא מתורגל, כל הגוף תשוש אחרי יום של עבודות פיזיות של קדיחות, הברגות, ניסורים, חיבורים וכד`. מבתיח לשתף בצילומים בהמשך, כשהבית יהיה ייצוגי יותר.
העבודה הראשונה שלי שם, לא היתה קשה בכלל, וכללה הרכבת אביזרים לחדרי האמבטיה. לא סיפור קשה, אבל מצריך לפעמים תנוחות משונות שגם מעייפות. חוצמזה, משונה פתאום לעבוד כך, כי עור הידיים הרכרוכי שלא ידע עבודות כאלה הרבה זמן מורגש במיוחד.
אבל זה לא העניין שברשומה הזו. רציתי לשתף אותכם בפטנט שגיליתי לפני 8 שנים עוד בתאילנד, ויישמתי גם בארץ בדירה בה גרנו. ובכן, אני לא חושב שיש בית שבו אין מין מברשת כמו זו המצולמת בתמונה הראשית. אני גם די משוכנע שאין מישהו שנהנה להשתמש בה כשנדרש. אני מעדיף לא להיכנס לפרטים, אבל ברור העניין הדי דוחה הזה, אבל כמובן שבלי ההברשות הנדרשות זה דוחה כמובן הרבה יותר.
ובכן, ישנה חלופה שטובה לא פחות, שמחליפה ב- 95% מהמקרים את הצורך להשתמש באותה המברשת הגועלית. בארץ יש חלופות רבות, ואני מניח שרבים כבר מכירים את זה. אבל פה בארה"ב זה פחות פופולארי, וקיט שכזה היה יקר למדי, ויוקרתי (מדי). אבל ברור שקניתי כאלה לכל הפינות הדרושות בבית, וכאמור התקנתי.
ובכן, מדובר במתז שפולט סילון מים מרוכז. הוא מתחבר לצינור המים המזין את האסלה, עם ברז נוסף קטן שמאפשר לסגור אותו ולתחזק במקרים שנדרש. וסילון המים הזה מנקה לא פחות טוב מהמברשת הארורה, ובאופן הרבה יותר אלגנטי. אז מוזמנים לאמץ את הרעיון, אם טרם עשיתם את זה.
ובעקבות התגובה הראשונה של מממאיה, שווה להבהיר שלמעשה נחסכים פה מים, כי אחרי השימוש במברשת, רבים מדיחים שוב את האסלה בכמות מים נכבדה (או שמנסים להימנע מהמברשת ע"י הדחה נוספת), ועם המתז נעשה שימוש בכמות מים קטנה יחסית, ואחריה ניתן לוותר על ההדחה הנוספת. עוד יתרון שלא חשבתי עליו 
החיבור של היחידה להזנה של האסלה
המתז, תלוי מעדנות על הקיר

שבוע טוב לכולם, ולהתראות כשרק ייצא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)