יום שבת, 9 ביולי 2011

צורה וצבע (3)

כל האוסף (השלישית היא השלישית מימין)
החופש הגדול כבר כאן, והורים רבים תוהים מה לעשות עם הקטנים שלהם. אז זה זמן מצויין להיזכר שוב בסידרה הזו של המחברות ההן שלי, שהעבירו לי לא מעט שעות של פנאי מהנה, גם בחופש הגדול וגם ביתר ימי השנה.
את המחברת הקודמת סיימתי כנראה בסביבות כיתה ד`. אז קיבלתי עןד מחברת, ושוב תהיתי במה למלא אותה. דווקא בזו הרגשתי תקוע יותר, וזה די ניכר בתפוקה הנמוכה, בלא מעט התחלות שלא זכו להשלמה, בבחינת כיוונים שונים שלא דיברו אלי ואחרים שאולי יותר. במחברת הזו אני רואה בדיעבד הרבה תהיות ונסיונות, ודווקא זה יפה.
אבל בכ"ז היו בה במחברת כמה דברים מעניינים שכן זכו להתפתח. כמו הסידרה על בסיס סימטריה– 8. מין שושנות רוחות כאלה, שמצאו חן בעיני. יש הרבה שרק התחלתי, אז הם לא נסרקו, אבל שתי דוגמאות (מאוד דומות) כאן, בצביעה שונה:
 
ניסיתי לצבוע באופנים שונים:
 
ניסיתי גם להבליט את הקווים שעד אותו יום די ניסיתי להעלים:
 
ומדי פעם חזרתי להנות מטכניקות ישנות יותר, שהתוצאות גרמו לי לסיפוק:
 
מתישהו הראה לי אבא שלי את האפשרות לשילוב מעגלים, אז יצרתי אחד סטנדרתי ואחד אחריו משוחרר קצת יותר:
 
ניסיתי סתם לתבוע משבצות, לא השלמתי את העמוד כי כנראה שאיבדתי סבלנות:
 
בכיתה ד` התחלנו את החינוך לזהירות בדרכים. אז התחלתי מין פרוייקט ציור שפיתחתי לאט לאט, מוסיף כל פעם עוד משהו. ואיתו סיימתי את המחברת ואת השנה:
 
מקווה שנהניתם אתי גם עם המחברת השלישית הזו. מקווה להמשיך ולהעלות גם את הבאות, אם יהיה כח וחשק, לכם ולי.
שבוע מוצלח לכולנו

וכל הרשומות בנושא - כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)