יום שבת, 2 ביולי 2011

קצרים 7-11

חודש יוני יצא קצת מוזר, מבחינת היכולת שלי לדווח עליו. כי רוב האירועים היו כאלה שדיווחתי עליהם ברשומות נפרדות, או שטרם עשיתי זאת אבל אני עוד מתכוון. אבל זה היה חודש נחמד דווקא, אז נראה מה ייצא לי מהרשומה הזו. אנסה לפי נושאים (כמו בשנה שעברה בסיכומים השבועיים):
משפחה
ב-16 לחודש כשסיימה הבת שלנו את שנת הלימודים (בהצלחה מחממת לב) היא טסה לביקור בארץ, משאירה אותנו כזוג צעיר. זה יכול היה להיות נפלא אם לא היינו מטופלים בכלבה. ולה יש דרישות – לצאת 3-4 פעמים ביום, להריח כל פיסת עשב, לנסות לרדוף אחרי הארנבונים. היה יכול להיות טוב אילו הסכימה להיות רגועה בנסיעות לטיולים, אבל היא נרגשת מדי ומעצבנת. אז נוסעים רק לטיולי יום. טוב, לפחות מכאלה היו לנו כמה.
בארץ הבן סיים מסלול תותחנים, וממשיך ישירות במסלול להדרכה. התמונות חיממו את ליבי, וצבטו בו גם יחד. מבאס להיות רחור ממנו ברגעים מרגשים עבורו.
בבלוגיה
זמן פנוי לא חסר לי החודש. וזה מה שהייתי צריך כדי לצמצם את פער הקריאה פה בבלוגיה, מכ-850 רשומות לפני כחודש, לכ-100 היום (ואולי ייסגר עוד בסופ"ש הזה). אני מניח שהרגשתם בזה.
כמו כן הצלחתי לפרסם כ-13 רשומות, שזה הרבה יותר ממה שחשבתי שאצליח. קישורים לכולן בפינה הימנית העליונה פה, בסדר יורד.
ספרים
הצלחתי להעלות כאן המלצה לספר של צבי ינאי "שלך סנדרו", ולספר האודיו "אלגנטיות של קיפוד" שאיכשהו נהניתי ממנו פחות. גם סיימתי ספר נוסף של מקינרני שאני מקווה להמליץ עליו בקרוב. ובאוטו אני ממשיך להאזין לספרי אודיו. הנוכחי של ג`ומפה להירי, ואני בהחלט נהנה ממנו. מקווה גם עליו להמליץ בקרוב.ובבית התחלתי את "רגע ברוח" של ברינק, אבל אני רק בהקדמה, אז קשה אפילו לומר משהו בכלל.
אמריקה
את סופי השבוע ניצלנו די יפה לטיולים בסביבה. על יום הטיול בסנטה ברברה וסולוונג סכבר סיפרתי. על הסיבוב שעשינו באוהי ובאגם הסמוך טרם בספקתי, אבל אני עוד מתכנן. אפילו על השבלולים שעל השביל סיפרתי רק לפני יומיים.
אבל יש דברים שלא אקדיש להם רשומה, אז זו הזדמנות טובה:
פסטיבל יווני: בשבת שעברה קלטנו שבעיר קרובה נערך פסטיבל יווני בסמוך לכנסיה. אז נסענו. היו שם דוכנים שונים (כמובן) אז צילמתי קצת:
 
היו שם מלא דוכני אוכל יווניים, עם שפע מעורר תיאבון ואווירה מהנה. אז נשנשנו בהנאה כמה דברים מהמגוון מטעים, נהנינו מהמוזיקה היוונית שניגנה הלהקה, חייכנו למראה החבורה שרקדה על הרחבה, וקצת צילמתי:
 
ובכבישים אני בד"כ נוהג, אבל המצלמה זמינה. אז יצא לי לקלוט שני מראות ששווה להביא לכאן:
אורגיית משאיות (זה חסכוני בדלק וכ"א, אבל משעשע)
 
מכונית ספורט MG עתיקה בין המכוניות העכשוויות הגדולות ממנה בהרבה
 
סביבת הבית שלנו יפה בעונה הזו. אז ביציאות עם הכלבה אני לפעמים גם מצלם:
 
מכוניות
יש אצלינו מצב משונה – למשפחה של 3 אנשים יש עכשיו 4 מכוניות. ניקרתה לנו הזדמנות לקנות רכב משובח במחיר אטרקטיבי במיוחד – את הלקסוס של חבר שהיה אמור להחזיר אחרי 3 שנים של שימוש מוגבל. אז לקחתי אותה לעצמי, להנעים לי את הנסיעות היומיות הארוכות לעבודה. לרגע נדמה איתה שסללו מחדש את הכבישים. בינתיים לא מכרנו אף אחת מהמכוניות האחרות, אז זו הסיבה לשפע המוטורי הזה. ככה נראית המצטרפת החדשה:
 

חודש יולי מוצלח לכולם, וחופשת קיץ בטוחה ומהנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)