יום שבת, 13 באוגוסט 2011

טלפון חרום

תמונה  מפה (רק לקישוט הרשומה)
ישנו היבט מוזר קצת ביחסים שאנו מפתחים פה עם החברים בבלוגיה – התחושה היא של סוג של היכרות ולעיתים חברות די קרובה, אבל לפעמים האנונימיות מונעת פריצה אל מחוץ למסגרת הוירטואלית. אמנם יש פה לא מעט חברים שיצא להם להיפגש, וגם לי יצא להכיר כמה מכם אישית ומקרוב ונהניתי מהמפגש עד מאוד, כפי שכבר סיפרתי, אבל יש חברים פה ששומרים על פרטיותם ואין לנו מושג עליהם במציאות.
זה בסדר לגמרי, אבל יש לי עם זה איזו בעיה קטנה. לפני כמה חודשים נפטר הדר גרד ז"ל, בלוגר אהוד ומוכר פה ע"י רבים גם מחוץ לבלוגיה. רק שלקח זמן עד שגילינו את העובדה המצערת. ופתאום נעשיתי מודע יותר להיעלמותם המסתורית של כמה מהבלוגרים, וחושש פתאום לגורלם. הרי אם היה קורה להם משהו רע, לא היה לנו כל מושג על כך, והיינו נשארים עם התהיות והדאגה. ואכן קרה שבלוגרים אהודים נעלמו לתקופת מה, ולא ענו גם למסרים מודאגים שהשארתי להם. בבירור אצל בצלאל הבנתי שאין אפשרות לאתר אותם.
אז פניתי לבצלאל בנסיון להרים יוזמה תפוזית כללית בבלוגיה – שבפניה רחבה ופומבית ירכז את הטלפונים של כולם לחרום, וישמור את המספרים בהנהלת התפוז רק למקרה של חשש כמו שתיארתי. אבל הבנתי שאין מצב ליוזמה כללית שכזו. אז התחלתי לאט בעצמי, אוסף טלפונים של חברים תוך הבטחה שלא להטריד אף אחד אלא רק במקרה של היעלמות חשודה (אלא אם ירצה לשוחח איתי).
אבל נראה לי שכדאי למסד את היוזמה. אז אני מציע לכל אחד פה לשלוח לי במסר את מס` הטלפון שלו. מבטיח לשמור עליו חסוי ולא להעבירו לאף אחד. מבטיח גם להתקשר רק במקרה של היעלמות פתאומית וחשודה ולא בעניין אחר ללא אישור מראש. מקווה שכולנו נמשיך פה בבריאות תמידית ובהנאה, אבל אם משהו יקרה (וסטטיסטית עלול לקרות, נניח אישפוז מהיר כמו ניתוח תוספתן שעבר גם עלי לפני שנים), או אז אתקשר לברר, ובאישורכם אעביר הודעה מסודרת ליתר החברים המודאגים.

איחולי בריאות לכולנו
ותודה על שיתוף הפעולה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)