יום שלישי, 9 באוגוסט 2011

קיבעון מחשבתי


לא נעים כ"כ להודות, אבל הסתבר שגם לי אין פטור מהתופעה המוכרת והמביכה הזו. מזל שהפעם אצלי זה הסתיים בלי נזקים, כפי שאני עומד לספר על המקרה שאירע לי כבר די מזמן.
ובכן, בתור רקע, להלן שתי עובדות רלוונטיות למועד ההתרחשויות בינואר: 1- האבא שלי ביקש את הכתובת שלנו לצורך משלוח חבילה. הוא לא פירט מה גודלה ותכולתה, אבל שאל כל כמה ימים אם כבר קיבלנו את מה ששלח. 2- חברתי היקרה מכאן, חתולי8, גם ביקשה את הכתובת שלנו לצורך משלוח מתנה צנועה לבת שלי – סימניה של עבודת סקראפ.
ולהלן התרחיש המשונה, כפי שאירע: באחד הבקרים שבהם הייתי בבית, מכריזה לפתע הליידי שהגיעה החבילה של אבא שלי בדואר, אותה מצאה על מפתן הדלת (ככה נהוג פה, ולפעמים היא ממתינה שעות ולרוב לא נגנבת). ניגשתי ולקחתי את קופסת הקרטון הלא קטנה וניגשתי לחדר לפתוח.
מתוך קופסת הכרטון החומה והשגרתית, הציצה לעברי חבילה קטנה יותר, עטופה בנייר יפה וארוזה כמתנה. מעניין מה הוא שלח לי, תהיתי. ומשום מה הבנתי שכדאי גם לתעד את העניין היפה והחריג הזה, וצילמתי את האוצר:
לא הבנתי למה אבא שלי שולח אלי חבילה מוקפדת כזו. לא מתאים לו. אז פתחתי בזהירות את העטיפה, משתדל לא לקרוע את הנייר היפה, וסקרן כבר לראות את התכולה שהרגישה לי קצת כבדה ומשקשקת. בתוכה היתה עוד אריזה מקושטת, שרק עוררה עוד יותר את הסקרנות (כי מה לזה ולאבא שלי):
אז בקצרה (כי כבר אפרט) – היה שם כרטיס ברכה מקסים ליומולדת שלי מתמיק`ה, ומחתולי8 שלוש סימניות יפהפיות לשלושתנו (לאשתי, לבת ולי), לכבוד היומולדת של הבת ושלי, וצרור שוקולדים מקסים עם סיפור שכאמור אפרט כבר.
אבל לפני הפירוט, הקטע היותר מוזר. הסתכלתי בצרור הצבעוני היפה ששלחו לי החברות המקסימות, ולא הצלחתי להבין איך כל זה הגיע לאבא שלי? איך הן ידעו את הכתובת שלו, ולמה בכלל לשלוח את זה אליו כדי שישלח אלי? חשבתי שאולי זה קשור לרישום בעדכון במשרד הפנים לגב הכתובת, ושאר תסריטים בלתי אפשריים. ולא הצלחתי בכלל להבין את השתלשלות האירועים המוזרה, שחבילה מהן תגיע דרך אבא שלי.
אחרי כמה דקות (ארוכות יחסית) של מבוכה, כשלא נמצא כל פתרון סביר לתעלומה, הצצתי שוב בקופסה. לכם זה כנראה כבר די ברור, אבל לקח לאסימון כמה שניות נוספות לרדת ולי להבין שהחבילה פשוט לא קשורה לאבא שלי בכלל, ומן הסתם זו שהוא שלח עדיין בדרך. טוב, נראה שאני לא פטור מקבעונות מחשבתיים.
ולהלן הפירוט של התכולה היפה:
כרטיס הברכה הגברי היפה של תמיקה
 
שלוש הסימניות של חתולי
 
וצרור שוקולדים (ישראליים) לפי מילות השיר "ריח של שוקולד"
מתוך הכבש השישה עשר
 
כשכל שוקולד על כרטיס יפה נפרד:
שוקולד קטן ו- שוקולד גדול
שוקולד יקר ו- שוקולד זול
שוקולד אגוזים ו- שוקולד סתם

איזה כיף של מתנה, מרגשת ומקסימה.
אז שוב, תודה לחתולה הנפלאה, ולתמיקה המקסימה
ונחמד סופסוף להעלות את זה לכאן, יחד עם הרשומה המקבילה של החתולה בבלוג החדש שלה
ועוד איזכור לרשומה של תמיק'ה המקסימה, שכתבה על חלקה כבר מזמן

ולצורך ההבהרה: האבא שלח לי ספרון נחמד על חוקי מרפי, ולא - אין לי יומולדת בימים אלה. אני חוגג בדצמבר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)