יום שבת, 17 במאי 2014

ביקור בארץ - יוני 2014

הי חברים,
כמו שכבר כתבתי, בביקור הקרוב יש תכנון לשני מפגשים גדולים (ככל שרק אפשר), עם החברים פה. מנסיון, זה תמיד כיף גדול לפגוש חברים ותיקים, לפעמים (כמה שזה נשמע מוזר) בפעם הראשונה. זו גם הזדמנות מצויינת לצאת מהאנונימיות, ולגלות שהחברים פה אמיתיים, חמים ואנושיים מאוד, וממש לא נושכים. ככה אני יצאתי מהניק העלום שהיה לי לפני, וככה יצאו גם אחרים. לא שמעתי שמישהו הצטער על כך (ומקווה שלעולם לא יקרה כך).

ובכן, בביקורים הקודמים התארגנו לטיול משותף שלאחריו פיקניק מהנה. נראה שהטיול היה רק תירוץ, כי רוב תשומת הלב של כולם היתה על המינגלינג והמפגש עצמו. לא מפתיע בכלל, אבל המסקנה היא שלא כדאי לכוון לטיול אתגרי מדי, כי ממילא זה לא יתאים לכל מי שבא. אז הדגש הפעם הוא יותר על מפגש בטבע, באיזור נגיש ככל הניתן. ושוב גייסתי את עננת, אשת הטבע שלנו, ובכמה שיחות קצרות אותר מקום טוב שיהיה יפה, נוח, נגיש למדי ויחסית מרכזי. כמובן שכולם מוזמנים (פרטים למטה).

מכיוון שלא כולם יכולים להגיע לטיול טבע שכזה, מסיבות של נגישות, ניידות, שמירת שבת או עיסוקים אחרים שמצדיקים היעדרות מאירוע חשוב שכזה, יש הגיון להתארגן לעוד מפגשים. ככה גם עשינו בביקור האחרון הקצרצר באוקטובר, והמפגש היה מוצלח עד מאוד. הרעיון הוא לתפוס שולחן גדול (ככל הניתן) באיזה בית קפה, ולהעביר בו יחד כמה שעות של נשנוש וקשקוש מהנים.

ברור שהעניין לא מוגבר, ואפשר כמובן להגיע לשני המפגשים. ומי שרוצה, חברים, אשמח לעוד מפגשים – אישיים או קבוצתיים. מוזמנים ליזום ואשמח להצטרף.

אז להלן פרטי המפגשים:
פיקניק בטבע – יום שבת, 14/06, 10:00-14:00
שמורת חוף השרון

(לא חייבים להתקפל בדיוק בשעה האמורה)
ציוד מתבקש – כובע, ביגוד מתאים לטבע, נשנוש ושתיה
הגעה – במחלף שפיים ממשיכים מעט צפונה, עד ליד צומת ספרים, בכביש של צומת ספרים ממשיכים לכיוון הים , עוברים את הכיכר ישר ובסוף הכביש מתעקל שמאלה עד לחניון.
הנה מפת ההגעה


מפגש חברים בבית קפה – יום רביעי, 11/06, 19:00
גרג קפה - גן העיר
, רח' אבן גבירול 71, ת"א (חניה, כך הבנתי, יש במקום)
הנה המפה:





כמובן שאשמח מאוד כשתגיעו, ואפילו לשני המפגשים.
לגבי בית הקפה – אשמח גם אם תודיעו לי אם אתם חושבים להגיע, כדי לתאם איתם שישריינו לנו את המקום.

להתראות, חברים!!
תוספת לרשומה - בעניין בית הקפה
מכיוון שעדיף שבית הקפה ייערך לקראתנו באופן מיטבי, רצוי שנדע כמה חברים מתכננים להגיע. אז אנא ענו על הסקר הקצר.
תודה גדולה לאתי אברהמי על העזרה בתיאום מול בית הקפה, ולהתראות, ממש בקרוב 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)