יום שבת, 31 במאי 2014

צילומי בוקר אביבי

יש לי תהליך קבוע בנוגע לצילום וטיפול בתמונות: קודם כל לצלם (כמובן), אח"כ להעלות מהמצלמה למחשב, לערוך בתוכנת העריכה (תוך מחיקת העודפים), להקטין את הגודל ולהעלות לאלבומים של גוגל (בעבר לפייסבוק או לתפוז), לכתוב רשומות ולהדביק בהן את התמונות, ובסוף לפרסם ולהנות מההנאה שלכם שמשתקפת בתגובות.

אבל לתהליך הזה  יש צואר בקבוק מובחן – למדתי עם השנים שלא ראוי שאעמיס עליכם שפע רשומות בקצב מוגבר מדי. מכסימום כל יומיים, אבל לא יותר (וגם זה די הרבה). אז לפעמים קורה שיש עודף מלאי של חומרים ותמונות שמחכים לא מעט, ובסבלנות, למועד הפרסום שלהן. אבל כשהמלאי הזה יורד, זה אות בשבילי שצריך לצאת ולטייל בהקדם. אבל לפעמים סתם מדגדג לצאת לשטח ולצלם קצת. בעיקר כשנגמר לי מלאי התמונות שמחכות לעיבוד.

וזה מה שהיה לפני כמה ימים. הצלחתי לשכנע את גל לנסות את תוכנת העריכה שבה אני משתמש – לייטרום5. אז זה היה תירוץ טוב למפגש קצר, להדרכה הדדית על התוכנה, וליציאה קצאה לצילומים. אז יצאנו לשמורה היפה שליד הבית שלו, כי תמיד יפה ומעניין שם. במיוחד בעונה האביבית הנוכחית. אז עשינו סיבוב רגלי מלקטים מראות בכיף:

נופים ומראות כלליים

קצת פרחי אביב

ציפורים, עופות מים וסנאי חביב

וגם משהו אחר

לפעמים זה כל מה שצריך כדי להאיר את היום באור יצירתי אחר.
כמו שכבר כתבתי - כמה טוב שיש עם מי לצאת ככה גם לגיחות קצרות ומהנות. תודה, חבר!

תזכורת בנוגע למפגש בבית הקפה גרג ביום רביעי, 11/06: חשוב לנו להודיע למקום כמה מגיעים. אז אם אתם מתכננים להגיע, או שהבעתם כוונה כזו קודם, אנא ענו על הסקר המצורף.

ובנוסף, אם נדרשת לכם מנה טבעונית, אנא כתבו לי במסר כדי שנוכל לאפשר למקום להתארגן.
תודה, ולהתראות ממש בקרוב :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)