יום שני, 19 במאי 2014

צלמים בגני דסקנסו

התחילת מאי החלטתי שחייבים לצאת שוב יחד לצילומים. אז נחתתי בבית של גל בשבת בערך ב-8:00. הוא היה כבר מוכן, אז ישר יצאנו. רצינו להגיע לשלט של הוליווד, אבל הדרך היתה סגורה בפנינו. מבאס.. טוב, חשבנו מהר על חלופה טובה, והחלטנו להגיע לגני דסקנסו החביבים. כבר יצא לי להגיע לשם פעמיים (ברשומות כאן), אבל כמו שכתבתי רק לא מזמן – כל פעם זה אחרת. והפעם, אחרי 3 שנים, הרבה אחרת – מצלמה אחרת, ידע אחר וחברותא אחרת. אפילו שהעונה היא אותה עונה (בערך). זה לא שהתוצאות הצילומיות מהביקורים הקודמים רעות, אבל הן שונות.

צלמים רציניים מצטיידים בחצובה, עדשות, אמצעי תאורה ופיזור אור, וכד. אנחנו החלטנו על חוויה קלילה – מה שיוצא יוצא, והעיקר להנות מהמקום באופן כללי. נכון שלגל יש שתי עדשות איתו, ואני עם מתאמים לצילום מאקרו, אבל זה נחשב באמת לקליל.

יש קצת בעיה בלסכם את הביקור הזה באופן סביר מבחינה בלוגרית. אין שיאים מיוחדים, אין חלוקות מובחנות לנושאים, אין דרך פשוטה לחלק את התוכן לרשומות. כי ברור לי שלא הכל ייכנס לרשומה אחת. נראה שאזרום עם התמונות, עד שהמכסה הסבירה תסתיים, ואעבור לרשומה הבאה. אז קדימה:

הכניסה הנאה, עם פלג המים שזורם לאורך כל הגנים

פרחים כדוריים מסקרנים, צומחים על הערוגה העגולה הגדולה. צילמנו בכניסה ושוב לקראת היציאה

פרגי האשולציה הקליפורניים

מורכב יפה, שנראה דומה לכריזנטמות

שמשות נאות

השיח עם הפריחה הכחולה/סגולה הזו הרשים אותי גם בפעם הקודמת, אם כי לא הצלחתי ללמוד את שמו (Alyogyne huegelii)

עוד יפהפיים, אולי פרגים, שהיו שם בשפע

ומכיוון שדי הצפתי בתמונות (יפות ככל שיהיו), נעצור כאן להפעם. ההמשך, כצפוי - בהמשך.
מקווה שנהניתם כמונו מהתוצרת המצולמת. היה שווה להגיע שוב לגנים היפים.
המשך שבוע מוצלח לכולנו, ולהתראות בקרוב

בעניין המפגש - בקשה לי אליכם: ברשומה הקודמת ציינו עדי (צלמת טבע) ואילה (שחרזדה האחת) שישמחו אם מישהו שמגיע מהסביבה שלהן (ר"ג/גבעתיים ופ"ת בהתאמה) יוכל לאסוף אותן לטיול בשבת. אם יש מישהו שיכול, אשמח אם יפנה אליהן בעניין.
תודה, ושוב - להתראות!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)