יום שני, 10 בספטמבר 2012

סיור חופים

 
ביום ראשון שעבר החלטנו שהגיע הזמן לצאת קצת. אמנם היה חם, אבל היה ברור שליד החוף נעים הרבה יותר. שיחה קצרה לגל העלתה שהוא פנוי, ובבירור אפשרויות זריז החלטנו על סיבוב חופים דרומי. נסענו אליו הביתה, ואחרי התעכבויות הכרחיות העמסנו את עצמנו ונסענו דרומה. נקודת הפתיחה היא San Pedro. זו עיר הממוקמת על ההרים שממערב לנמל העצום של לונג ביץ. אז לשם נסענו, והסתובבנו קצת, קולטים את האווירה השונה והמאוד מקסיקנית של העיר הזו. אז הנה כמה צילומי נוף הנמל משם, ומגן פעמון יפני שנצאנו שם משקיף על הנוף:
 
גן הפעמון המשקיף לאוקיינוס
המשכנו בכבישים הפחות מהירים לאורך המצוק של האוקיינוס ב-Palos Verdes, עוצרים לצלם ולהתבונם בנוף היפה, בבתים המרשימים ובאוקיינוס. וכן, מלבד עצירת נשנוש מתבקשת וספונטנית, גם לצלם:
 
ושני חמודים שם על שפת המצוק שלא התאפקו, ואני לא התאפקתי וצילמתי
וכמה בתים יפים שם למול הנוף
הכביש יורד מטה מהצוקים לרצועת חוף יפה ורחבה, במ ממוקמות בצמידות העיירות (מדרום לצפון) – Redondo Beach, אחריה Hermosa Beach, ואחרונה והיפה ביותר, עם אווירת חופים נהנתנים – Manhattan Beach, בה גם צילמנו עוד תמונות:
 
עוד המשכנו הלאה להציץ בהמשך ב- El Segundo, ואחריה מעט ב- Marina DeI Rey, אבל בהן לא צילמתי. משם התכוונו חזרה הביתה, כשבקטע מסויים נפתח לפנינו הוואלי המוכר, רק שהערב היתה הראות טובה. אז ניצלתי את מקומי במושב שליד הנהג לצלם את המראה הנדיר למדי של ההרים הגבוהים שבעברו השני שנראו ברורים וחדיפ באופן נדיר:
 
טוב, זה לא באמת טיול, זה יותר סיור בטלנים להכרת הסביבה, בהדרכתו הנאמנה והידענית של גל. גם ברור לנו שמתישהו נגיע לשם שוב לבילוי נינוח יותר, לארוחה טובה במסעדות האיזור, וכיף קצת יותר סבלני. ואם לא ברור – היה ממש כיף! אז תודה, חבר 
ו-זה מה שהיה לגל לספר ולהראות מהטיול הזה 
המשך שבוע טוב, חברים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)