יום שלישי, 22 בינואר 2013

טיול לדרום

 
מועד החזרה של אחי ואבי לארץ הולך ומתקרב, ואיכשהו התחזיות החורפיות הצפויות של דצמבר ממשיכות להיות חורפיות. זה אומר שהנסיעה צפונה לסקוויה כנראה שלא תוכל להתקיים כפי שהיינו רוצים. אז בעצם למה לא לנסוע דרומה? שם נמצאת העיר שידועה בתור `העיר עם מזג האוויר הטוב בעולם` – סן דייגו? לא רע כתחליף לנסיעה שעליה חשבנו.
סן דייגו נמצאת כ-3 שעות נהיגה מאיתנו. אבל זה כמובן אם נוסעים ישירות. אנחנו יצאנו מאוחר (כהרגלנו הנלוז), והתעכבנו עוד בדרך לביקור כלשהו, ולארוחת אחה"צ (וכמובן פה ושם סיגריה הכרחית..), כך שהגענו לסן דייגו בשעות הערב המוקדמות. סיבוב היכרות קצר עם העיר וחיפוש מלון, הוביל להתמקמות במלון שמול אחד המזחים המוכרים. וזה מה שראינו שם בערב, מזמין אותנו למחרת לביקור:
נשארנו את האבא למנוחה בחדר, ויצאתי לסיבוב רגלי קצר עם אחי ברובע האיטלקי הסמוך למלון. מלבד מסילת הרכבת שנראתה מעניינת לצילום מהגשר, לא צילמתי שם בכלל – את המסעדות השוקקות, את האווירה הכייפית, את המקום בו התיישבנו על הבאר ללגימת בירה מוצלחת ופטפוט מהנה. והיה באמת מאוד מהנה שם, אם כי קצת קצר, כי הבטחנו לאבא לשוב בשעה מוקדמת.
את הבוקר התחלנו בארוחת בוקר סתמית במלון, רק כדי לא לצאת רעבים מדי לטייל:
עשינו סיבוב קצר באוטו לאורך המזח, מתכננים בהמשך לבקר במוזאון הימי המעניין (זה עם המפרשיות הגדולות), מציצים על נושאת המטוסים שעליה כנראה נוותר, וחונים לטיול קצר בפארק הקטן והיפה שבקצה הרחוב. עושים סיבוב רגלי שם, ומצלמים (עדיין לא במצלמה החדשה):
קודם את המעגן, באור הרך היפהפה שהעננות האפרורית מאפשרת
בכניסה קקטוס גדול עם פירות כדוריים מעניינים, אז כמובן שגם אותו אני מצלם
לכבוד הקריסטמס הממשמש, קונוס אדום מחלבלובים יפים, מקשט את אזור הכניסה
בריכה קטנה עם כמה ברווזים היא יופי של מקום להטיל מטבע למזל
עוצרים לקנות משהו מתוק וקפה
ועוד כמה מראות מהמתחם היפה

ועל ההמשך – כמובן בהמשך
המשך שבוע מוצלח לכולנו, ויום בחירות מוצלח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)