יום שישי, 18 בינואר 2013

אישית עם אבא

 
הימים חולפים, ואנחנו נאלצים לדחות את הנסיעה המתוכננת צפונה, לכיוון הסקוויה. מזג האויר הסוער והתחזית האפורה כהה מרמזים שלא כדאי לצאת ליעד כה גבוה בהרים המושלגים. בינתיים, כשהאח שלי היה עסוק בקניות (ללא הפוגה) ובביקורים אצל חברים ותיקים, פיניתי לי כמה שעות שקטות לקחת את האבא לסיור נוסף בהרים היפים של סנטה מוניקה, לכבישים ולנופים שאותם אני מצלם לא פעם, ומהם הוא נהנה כאן בבלוג.
יוצאים מהבית, והתחנה הראשונה בסיור זה האגם הנחמד כאן בסביבה. עוד מאגר מים שמנוצל יפה לשיט, בנייה נאה ועסקים מזמינים. אז טיול קצרצר על הטיילת שמקיפה את האגם, ואני מצלם (כהרגלי). עם המצלמה הישנה, למתעניינים:
קפה תמיד מתקבל בברכה, אז נכנסים למסעדה יפה, ומזמינים לנו קפה של בוקר מאוחר וממשיכים את השיחה שלנו על החיים, עבודה, ההשתלבות באמריקה ועוד עניינים שרצינו כבר מזמן לשוחח עליהם.
 
משם יצאנו לסיבוב בהרים לכיוון האוקיינוס, נהנים מהכביש הפתלתל והנופים ההרריים היפים. ממשיכים בסיבוב גדול ומדי פעם עוצרים לצילומים דרמטיים של השמים האפורים כהים והנוף המרשים. וזו נבחרת התמונות מהיבול שליקטנו לאורך הדרך, כשאני משתדל לבחור את הכבישים היותר מפותלים:
 
הגענו חזרה לסביבת הבית כשהרעב כבר מנקר. אז עצרנו במזללה איכותית קצת יותר מהרגיל שבקרבת הבית, לארוחה קלה (הפעם המבורגר, כי אין שניצל), וצילומים שלנו ושל פסל מעניין שבכניסה:
 
סה"כ סיבוב מהנה של יחד, של שיחה נינוחה והיכרות עם ההרים המרשימים שבסביבה.
סוף שבוע מוצלח ומהנה לכולנו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)