יום שלישי, 29 בינואר 2013

ערב עם סוניה

 
לפני כשלושה שבועות התחדשתי לי במצלמה החדשה – הסוני הנהדרת שממשיכה ומפתיעה אותי באיכות הצילומים שהיא מפיקה. ואז גם יצאתי עם גל לשמורת Sepulveda לצלם כמה צילומי בוקר של המקום היפה ושלל ציפורי המים המרהיבים בו. אז אמר לי גל שכדאי לי להגיע גם בערב, לקראת שקיעה, כי המקום נראה שונה, ולא פחות יפה.
אז זה מה שעשיתי אתמול בערב, לסיבוב קצר של הנאה. וזו גם סיבה מצויינת לעצור לרגע את שטף הדיווחים על הטיולים והחוויות השונות מהביקור של אבי ואחי כאן, שהסתיים כבר לפני חודש, ולספר קצת על הכאן ועכשיו.
ומה היה הפעם - אגם שקט, עננים מרשימים, כמובן ציפורים ועופות מים, והיה מקסים בתאורה הרכה והחמימה האופיינית לשעה. לא היו מראות מרהיבים ומיוחדים כמו שתפסתי בפעם הקודמת, כי אף שקנאי לא התנדב לפהק ו/או לעשות רושם על מישהו ממש לפני. גם נחיתות והמראות מרשימות לא היו, כי כולם היו במצברוח סתלבטני של שעת בין הערביים. כנראה שהבטן היתה מלאה, והם העבירו בניחותא את הזמן עד החושך והשינה.
ובכ"ז, בהקפה סביב האגם הקטן הצלחתי לצלם כ-100 תמונות, חלקן יפות לטעמי מאוד. אפילו שאינן מיוחדות בסטנדרט הקודם, הסביבה המוזהבת של לפנות ערב הצליחה מבחינתי לעבור דרך התמונות. אז קבלו כאן בכיף את נבחרת היותר טובות, ומקווה שתהנו ותבינו למה אני נהנה מהמצלמה הזו כ"כ (וזו עדיין רק תחילתה של הידידות הצפויה להיות מופלאה):
ממראות הנוף כללי
שקנאים
ברווזים מסוג ברכיות
על העצים (כמה קטנים וקורמורנים די גדולים)
ועוד כמה


בוקר טוב והמשך שבוע מצויין לכולנו



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)