יום חמישי, 23 באוגוסט 2012

מעגלים משיקים

 


לפני יומיים התרחש משהו מרגש ומפתיע מאוד עבורי, שממש מתבקש שאספר לכם אותו. למעשה, אני מרגיש חובה לעדכן אתכם בהשתלשלות, שכן כבר הפכתם לשותפים לו, באופן שבהמשך אפרט.
ובכן, ביום שני קיבלתי מסר בפייסבוק ממישהי לא מוכרת. היא כתבה לי שראתה את שמי כשהגבתי לתמונה שהעלתה חברה משותפת של שנינו – עינבלית. היא התעניינה אם אני במקרה הבן של...
נכנסתי אליה לפרופיל, מנסה לזהות במי מדובר, כי התמונה לא רימזה לי כל רמז. ראיתי שיש לנו כמה חברות משותפות, רובן חברות מהתפוז פה, וכולן שותפות לתחביבי יצירה. אבל עדיין לא יכולתי לזהות במי מדובר. זו לא פעם ראשונה שאני מקבל מסרים מאנשים לא מוכרים, אבל כאן היה ברור לי שזה אחרת, שהרי ידעה את שמות הורי. אבל מכיוון שלא עלה בידי להבין על מה ולמה, הגבתי באופן חביב ונימוסי כהרגלי, מתעניין מאיפה היא מכירה אותי, ואיך הפעם העולם קטן, כפי שרימזה.
תגובתה היתה שבזמן שלקח לי לענות (הייתי כל היום בעבודה), היא כבר ביררה טלפונית עם חברה משותפת אחרת שלנו, חתולי8, שאני זה כנראה אני. אז בתור הפתעה, היא שלחה לי תמונה. ובתמונה ששלחה (לא זו שכאן) רואים ילד כלשהו שאיננו אני, ילדה קטנה ואיזו אישה צעירה. את הילד לא זיהיתי, אבל פניה של הילדה נראו לי מוכרים למדי. עיון נוסף ומעמיק בפרופיל שלה הפגיש אותי עם שמות אחיותיה הבלתי נשכחות.
אז בעקבות הזיהוי, במקום לכתוב יותר מדי מילים, צירפתי לה קישור לרשומה ישנה שלי מלפני כשנתיים. לא הזהרתי אותה מראש, אבל לפי המשך ההתכתבויות נראה שגם אם נפלה מהכיסא, נזק ממשי בנס לא אירע. כי הייתי צריך לחשוב על האפשרות, שהרי אם רובכם פה (החברים שהגבתם אז על אותה רשומה) התרגשתם ממנה עד מאוד, אני יכול רק לדמיין מה עבר עליה.
בהתכתבויות מתבקשות שאחרי הבנתי שהיא חברה פה בתפוז, וקוראת די קבועה של כמה מהבלוגים שגם אני מבקר בהם תדיר. אפילו ראיתי שהגבנו לאחת הרשומות בסמיכות, לא מדמיינים בכלל שמאחורי שני הניקים מסתתרים שני מכרים מאוד ותיקים.
ובשביל להבין יותר את העניין, מוזמנים כמובן להיכנס לקישור שצירפתי לאותה רשומה, גם כי זו אחת הרשומות האהובות שלי ואני די בטוח שתיהנו ממנה שוב, וגם כי היא מבהירה את התעלומה הזו שעליה סיפרתי כאן באופן מרגש עד מאוד.
אז תודה לך, wintam, שבזכות זכרונך החד והיוזמה לברר את העניין, הצלחת לרגש את שנינו כבר יומיים ברציפות. וכמה משמח שהצליח לי בשליפה להחזיר לך התרגשות גדולה חזרה.

איחולים לסוף שבוע מוצלח, קריר ונעים לכולנו!
והרבה חוויות חיוביות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)