יום שני, 6 באוגוסט 2012

הדוב הגדול - 2

הערב לא נגמר שם ברשמים מהרשומה הקודמת, על שפת אגם Big Bear היפה, כפי שכבר סיפרתי. עוד צילמתי כמה ילדים משתעשעים וכמה ברווזים וברווזונים שם באגם:
גם פרחים צילמתי. הגובה הרב של האגם הזה – 2100 מ`, מאפשר להם להמשיך ולפרוח עמוק לתוך הקיץ, שזה כולל פרחי בר וגם תרבותיים. והאוויר הנקי מעניק ראות טובה ותחושה רעננה:
המשכנו ללכת ומצאנו עצמנו מטיילים במה שנקרא הווילג`, שמלא מסעדות, חנויות ואווירה חביבה, ממוסחרת אבל במידה. וגם שם צילמתי קצת, באור היום הגווע:
 
בטיילת ראינו מראה מעניין – זוג החזיק רצועה סטנדרטית שבקציה קשור זאב. כלומר משהו שמאוד דומה לזאב, ולא באמת לכלב. הם טענו שזו איזו הכלאה של כלב וזאב, ושהו לא נובח אלא זורד (ככה עושה הזאב בעברית, אם כי באנגלית מתורגמת זה כנראה מיילל את ההאוווו המוכר). לא בטוח כמה האמנתי לו, אבל בכ"ז זה היה מין חיה כלבית מרשימה. בהמשך הלכנו לאותו כיוון, והיה לנו הזדמנות לצלם אותו, ואותנו מלטפים אותו. אמנם יצא קצת מטושטש, ופספסתי אותו מנשק את אחת מעוברות האורח הנלהבות (ההיא שבתמונה למטה) בלהט כלבי מוכר על אפה ופיה, אבל בכ"ז יצאו כמה תמונות שוות:
 
השמש כבר שקעה, אז החלטנו לעשות סיבוב ברכב סביב האגם, מקווים לפגוש באיזור שעליו הצביעו לנו כמה דובים. אבל לא ראינו כאלה, אז היה סתם סיבוב נחמד של ערב לפני התקפלות לחדר. אבל הגיע הזמן להראות לכם איך נראה האגם הזה, קצת דומה לצורת כריש עם חוף ארוך ויפה:

וכמובן, עוד צילומים וחוויות מההמשך – בהמשך.
שבוע טוב, חברים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)