יום שלישי, 8 ביולי 2014

מסיבה עם חברים ותיקים

הנושא החם שהיה פה לזמן קצרצר (ונאלץ להתחלף מהר מדי בעקבות מציאת שלושת הנערים), היה הבלוגולדת של הבלוגיה. ובכן, הבלוגיה ובלוג הבית מציינים בלוגולדת של 11 שנה. בהחלט הישג נאה. אז לכבוד העניין, יזמו מיטל ועדי חגיגה. ובחגיגה הזו, כל אחד מאיתנו הוזמן להיות המפיק והמארגן, כפי שפורסם בבלוג הבית: להזמין מוזמנים, לארגן כיבוד, מוזיקה, פעילות וכל מה שעושים במסיבה כלבבנו.

אני לא אוהב לארגן מסיבות. תמיד יש לי חשש שאף אחד לא ירצה לבוא, שהמוסיקה לא תהיה מוצלחת (לא מאוד מבין בזה), שהכיבוד לא יתאים לטעם הרוב, שהפעילות לא תהיה מלהיבה ושלא יווצר אותו קליק עליז וצוהל של הנאה.

אבל אם נישאר לרגע במהותה של מסיבה, נתעלם מהכיבוד, מהמוסיקה, מהקישוטים ותוכנית הפעילות, נישאר עם מסיבת חברים, של שיחות, חיוכים וחיבוקים. כאלה מסיבות אני אוהב במיוחד. אז אקח לי את החלק הזה בארגון, ואדאג למוזמנים.

ובכן, כמובן שיש את הבלוגרים, המוזמנים המכובדים של הבלוגיה. החברים של כאן, שיחד כולנו נהנים באופן שוטף ושגרתי. אבל יש עוד כמה שראוי לתת להם יחס מיוחד. אז בשמחה אקח כאן אחריות על רשימת המוזמנים המיוחדים.

בהמלצת עדי, אתחיל עם אורחי הכבוד:
ובכן, אני פה רק כ-6 שנים, אז לא זכיתי להכיר את כל מי שהיה פעיל פה בעבר, אבל רשומת אורחי הכבוד שאותה אשמח להזמין אישית היא רשימת מנהלי הבלוגיה בעבר. אני הכרתי את סוקיבצלאלטלושלומי. אבל אבקש מההנהלה להשלים את הרשימה עם המנהלים שלפני זמני. חוץ מלכבד אותם בהערכתנו (ולזנוח חשבונות ישנים, אם היו), אנצל אולי את ההזדמנות לסעור מוחות משותף, כזה שמקשיב להם ולומד מטעויות, ועוזר לעדי ולכולנו להחזיר עטרה ליושנה ולשפר לכולנו את הכיף פה. כי תמיד ניתן לשפר, ובטח יש להם רעיונות.

חוץ מאורחי הכבוד הנ"ל שיקבלו כמובן הזמנה מיוחדת, ואנחנו כולנו, הבלוגרים הפעילים, יש לי עניין בעוד הרבה חברים נוספים – אותם בלוגרים שכבר לא מגיעים לכאן, שנטשו או הורידו פעילות, או העבירו את פעילותם למחוזות אחרים. אז אדאג לשלוח להם הזמנה מיוחדת, ולהפציר בהם לשוב, כי הם ממש חשובים, ואנחנו (ולפחות אני) מתגעגעים:

חברים שנעלמו מהסביבה
כן, מובן שהפעילות פה מצריכה השקעת אנרגיה. ולפעמים זה מעייף, או מתסכל.  אבל הם כבר חוו את הכיף הזה כאן, אז יש לי הרושם שיש סיכוי שישמחו לחזור (או לפחות להנות מהמסיבה).

חלק מהרשימה כבר הכנתי מראש עוד ב-2011, ברשומה על החברים שנעלמו. מאז חלק מהם חזרו (איזה כיף!!), או מגיחים לפעמים. אבל חלק צריך לדאוג ולהזמין, כי הם לא פה ביומיום, ואני מקווה שהכל בסדר איתם, אם כי עם חלקם אני בקשר, אז אני יודע. הנה רשימת החברים: Aussie Girlthelovelytalie1אבי האחד1שבריר שניהפרה קטנה וחמודה (איתה שוחחתי, והיא בסדר. אז אולי בכ"ז...), אפרת מים עמוקיםניבנוב המגניבבסימן קריאהyael d aהדרך לשםצבע מיםLuli Whoאישה ממקום אחראני נוהרקדחת צהובהשליתגל ומטוב עד רע.

רק שמאז 2011 והרשימה הנ"ל, התווספו עוד הרבה חברים לרשימת הנעדרים. אז כמובן שאשלח גם להם הזמנה אישית חמה: siv30 shoshybalovlyone1TFNYאופל כחולאור גור אש (שמגיעה לפה מדי פעם, אבל לא כותבת אצלה יותר), דיאנה מסיאטלדקה לארבעיםהר קסמיםלילית, מלכת אפריקהלמבורגיניתמכשפהלה מפעםנוגהניבנוב המגניבפיית ההגשמותצבע המיםאדירונה107wordwormממולדה תפוזיהודית שמרמכשפהלה מפעםneta510זיקוקיתCooknBakelinjanrRonit FLshkedudאילנית הספרניתכפרונתאבי דרורי (נוטש טרי), nuky1אילה56מירי שרגאיגלית יחידהAליזבט Bנטלעגן צמרת וצופיה מארץ רחוקה.

חברים שעברו למסגרות אחרות (כי פייסבוק לא נחשב)
כן, יש שהתייאשו מהתפוז והתקלות (אפשר להבין, למרבה הצער), או סתם החליטו על משהו אחר. גם להם אשלח הזמנות, לספר להם שמתגעגעים, ושיש פה בית חם ותוסס ששווה לחזור אליו (ולהתקבל בחיבוקים): flashes1שמואל איילשרוני 18Volcmanאמנון כרמלאורי כץ (הגן האנוכי), עינת, מבלוג המילים (שגם מגיעה לפה מדי פעם, אבל לא לבלוג), עננת (שעדיין פה, עם חצי רגל) ורועי צזנה.

חברים שבקושי מגיעים
אז כדי שלא יפספסו, נדאג לשלוח להם הזמנות מיוחדות:

ואם מישהו מזהה במקרה ששכחתי איזה חבר שאמור להיות מוזמן, ולא נמצא ברשימות הנ"ל, אנא ציינו בתגובה, ונדאג ונשתדל לשכנע שגם הם יגיעו. וכך נהנה ממסיבה נהדרת, פתיח טוב לשנה ה-12.

שיהיה בכיף לכולנו, יחד עם כל מי שהיה פה ואהבנו
ושיהיה שקט, רגוע ושלו, בלי מלחמות, חטיפות וקסאמים, כך שבאמת נוכל להנות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)