יום ראשון, 11 בדצמבר 2011

תלוי

 
בסיום הרכיבה עם החברים קלטתי את המראה המוזר של זוגות הנעליים התלויות על כבל החשמל. צילמתי ותמהתי בקול על הדבר המוזר הזה. כבר יצא לי לראות כאלה בכל מיני מקומות, וגם אז תמהתי, אבל בשקט, כי לא היה לי עם מי לחלוק את התמיהה. אבל הפעם היו איתי החברים המקומיים, אז זה היה הזמן התמאים לתמוה בקול.
ואז הסביר לנו דורון שזה מין סימן לקיומה של תחנת ממכר סמים. טוב לדעת למקרה הצורך, אם כי אישית אני מעדיף לרוב לקנות את מעט הסמים הדרושים לי בבית המרקחת הסמוך למקום מגורי. אבל אז עלו תמיהות נוספות – אם אני כבר יודע על המשמעות הנסתרת של זוגות הנעליים האלה התלויים כך לקישוט, אז אני מניח שמערך המודיעין המשטרתי בטח גם מודע לזה, ובכך לחסל את היזמות הזו בעודה באיבה, אגב מעצר המעורבים והחרמת הראיות המרשיעות שמן הסתם אמורות להימצא שם.
ותהייה מתבקשת נוספת – כמה סימנים משונים יש בסביבה שלנו, שכשאין להם משמעות ברורה עבורינו אנחנו נוטים להתעלם מהם? מן הסתם, בניגוד אלינו, לאותם אנשים שמודעים וממוקדים בסימן המוכר, ברור שקל לראות את הסימנים האמורים. זה כנראה דומה לתופעה הדי מוכרת, שלפיה הרחוב מתמלא לפתע במכוניות ממודל ספציפי בדיוק ברגע שהחלטנו על רכישתו של אותו המודל.

תודה על הקשב והסבלנות.
זו הרשומה שהצלחתי להפיק מעצמי מתוך תקווה שתשחרר לי את התקיעה הזמנית בכתיבה, שככל הנראה נחתה עלי עקב עומס עבודה ועייפות מצטברת. מקווה שהחסימה תיפתח 
חוצמזה, עוד סיבה לחגיגה קטנה - זו הרשומה ה-700 שלי שפורסמה. בהחלט הישג שלא דמיינתי לפני כשלוש וחצי שנים כשפתחתי את הבלוג 
שבוע טוב לכולכם, חברים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)