יום שישי, 2 בדצמבר 2011

ליד הבית

 
הסופ"ש הארוך של חג מתן תודה לא נוצל על ידינו הפעם לנסיעה ארוכה, כפי שיצא לנו לעשות בעבר. אבל היו כמה אירועים נחמדים אחרים, עם חברים ובכלל. על חלק בטח אספר ברשומות הבאות. אבל הפעם אני מספר על טיול צנוע, אליו יצאתי ביום שישי עם הכלבה כשהנשים יצאו לראות איך נראה מקרוב ה- Black Friday שכולם מדברים עליו (ממש רק סקרנות. נו טוב, גם קצת קניות...).
ובכן, כבר מזמן גיליתי שגם ליד הבית יש דברים יפים ששווה להציץ בהם. וממש מול הבית, יש שביל עפר תלול שעולה על הגבעות הסמוכות. מזמן שמתי עליו עין, והנה נקרתה ההזדמנות.
אז לקחתי בקבוק מים, את המצלמה, ואת שישי קשורה ברצועה (עד שנגיע לאיזור שאפשר יהיה לשחרר אותה), והתחלתי לעלות בעליה שמטפסת מאחורי ביה"ס. העליה תלולה ממש, ומרגיש היטב את הנשימה. והנוף הולך ונפרש, וממשיך להיות יפה לאורך הטיול כולו:

שישי מתנהגת קצת כמו כלבת רועים – רצה קדימה למרחק שלא עולה על 20 מטר ממני, ואז בודקת מה איתי ואם גם אני מתקדם. ואם עצרתי לצלם (או לתפוס אוויר) היא חוזרת עד אלי ושוב רצה קדימה. אז גם אותה צילמתי קצת לאורך הטיול הזה:
הצמחיה יבשה, משאריות הקיץ. אבל הגשמים הנביטו כבר את זרעי העשב, והם נראים כבר כאניצים ליד האדמה, כפי שניתן לראות בכמה מהצילומים יחד עם שישי. אבל חוץ ממנו אני עוצר לצלם את עמודי הפריחה היבשים של שיחי המרווה, עוד פרחים קטנים של איזה עץ קטן, אלון בינוני ושיח שניתק ומתגלגל ככדול במורד השביל התלול:
 
בירידה אני בוחר מסלול שונה קצת, שיורד במדרון התלול אף יותר שמאחורי ביה"ס, ליד האות הענקית A שמסמלת את היישוב – Agoura Hills. בכלל, ראיתי את העניין הזה כבר בכמה יישובים אחרים, ואני מניח שכך גם התחיל השלט של הוליווד. נחמד היה לראות כמה האות באמת גדולה, ולהיווכח שהיא עשויה בטון. מדי פעם נראה שתלמידי בי"ס מתארגנים למבצע, וצובעים את האות הזו בצבעים. אז לפני כמה ימים זה היה כחול, ולפני זה לבן וגם צהוב. והפעם ראיתי משהו אחר – מקרשים שצבועים גם בירוק מישהו חיבר את האותיות D, ו-N, ויצר את השם DAN. רק אח"כ הבנתי שזו מחווה לנער שהתאבד, שעליו סיפרתי בשבוע ברשומה הקודמת.
אז ככה זה נראה שם:
 
 

שבת נעימה לכולכם, חברים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)