יום שישי, 16 בדצמבר 2011

קניות לחג

 
לאחרונה יוצא לנו לסקור מיני ירידים שונים. עבודה.. אז לפני כשבועיים נסענו ליריד אמריקאי. היריד הזה מוקם בקומפלקס ירידים עצום מימדים, משהו בסגנון גני התערוכה אבל גדול בערך פי 10.
ידוע שהאמריקאים מאוד אוהבים קניות, במיוחד לקראת חג המולד. כי אחרת איך אפשר להסביר את נכונותם לשלם 9$ על חניה, ועוד 9$ כניסה ליריד הזה, רק עבור הזכות לערוך קניות. מעניין אם ואיך זה היה עובר בארץ. כבר יצא לנו להיות ביריד דומה - חג האסיף קראתי לו (או Harvest Festival בלשון המקומיים). וזה מה שהרוב הנשי עושה שם - אוסף ומלקט. הגברים המעטים משמשים שם בעיקר כנושאי כלים..
אז להלן קצת מהרשמים מהמקום, שכוללים צילומים של השלל המוזר לפעמים, המעניין, המקורי והחביב, של יצירות שונות – אכילות, קישוטיות, פריטי לבוש ומיני עניינים שונים:
עוד מהמראה הכללי
כמה דוכנים לדוגמה
דוכן למכירת מלחים ריחניים מהוואי
אחת מילאה בקבוקי יין ואלכוהול אחר, בתאורת לדים ציבעוניים לכריסטמס
אחד הדוכנים שאהבתי היה של אישה קטנה ממוצא אסייתי, שמכינה מחימר פולימרי (לא פימו, אבל דומה) מיני מיניאטורות של פרחים, עציצים, ירקות ושלל קישוטים זעירים וחביבים. אז צילמתי אותה ואת יצירותיה והבטחתי לה להביא קישור של האתר שלה. רק שמשום מה אני לא מוצא אותו כרגע, אז אם אמצא - אוסיף עדכון. וככה זה נראה:
ועדכון בעניין - מצאתי את האתר שלה, אז קבלו קישור:

בנוסף, בעניין אחר – השבוע חגגתי בחגיגה משולשת: 700 רשומות, רבע מליון כניסות, ויומולדת. היה כיף להתחמם בחומן של כל הברכות. אז תודה לכולכם, חברים. גם אם לא יצא לי להיות פה כמעט (עבודה ועייפות), חיממתם את ליבי 

סופ"ש מהנה ושבת שלום לכולכם


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)