יום רביעי, 7 בדצמבר 2011

בערוץ נחל מאליבו עם חברים ואופניים

ביום ראשון שעבר הצלחתי לשכנע 3 חברים לצאת יחד לרכיבת אופניים בשטח. כחובבי טיולים, היה נראה לי אך הגיוני שיהנו גם מהרכיבה, כי כבר אמרו לפני – ברגל זה לאט, ברכב זה מהר מדי, עם אופניים זה קצב אידאלי.
אז ב-9:00 בבוקר הם התיצבו בחניון סמוך לפארק היפה, ויצאנו יחד לרכיבה. הכושר לא טוב מדי (לא שלי ולא שלהם) אז התנהלנו בסבלנות, עוצרים לא מעט להנות מהנוף היפה ומהמים שבקניון מאליבו.
בנקודת העצירה הרשמית הראשונה ישבנו בנחת כמה דקות להציץ באיזה בריכה יפה שלאורך הנחל. אז צילמתי את המקום, את החברים (שטיפסו למעמה לנקודת תצפית גבוהה, ואני לא יכולתי בגלל נעלי הרכיבה הלא מתאימות) וכן כמה חובבי טיפוס הרים שמתרגלים שם את הספורט החביב עליהם. גם הזכרנו שבמקום צולמו כמה מסרטי טרזן הנודעים, ההם הישנים מהתקופה של ג`וני וויסמילר. לא זיהיתי, אבל נחמד לדעת. אז ככה נראתה הפינה היפה ויתר העניינים (וקצת מסביב):
 
חזרנו קטע בשביל והמשכנו בעליה יחסית לא קלה שאחריה שביל המוביל לסכר די גבוה, ובריכת אגירה לפניו. וכמובן צילמתי:
 
ממשיכים הלאה, ובנקודה מסויימת הופך השביל לסלעי ומאתגר לרכיבה. במיוחד לרוכבים הלא מנוסים שאיתי, שנלחמים יפה ונהנים מאוד מהאתגר. חבל שלא צילמתי שם, כי זה היה בהחלט מרשים. אבל השביל המשובש הזה נפתח לרחבה די גדולה שאולי מוכרת לותיקים פה. שם צולם הסרט ואח"כ הסדרה המשעשעת מאש (M.A.S.H). אז צילמנו שם לא מעט, כולל את עצמינו למול השלט הזכור לי מהסרט, שהבהיר כמה רחוק (לכאורה) האתר מכל נקודות הציביליזציה המוכרות:
גל עלה למשטח העליון, שבסרט שימש כמנחת המסוקים. ואני ניסיתי לעלות עם האופניים את העליה התלולה. הוא היה אמור לצלם בוידאו, אבל פספס את העניין. מזל, כי די פידחתי שם – נעצרתי מחוסר כח ברגליים במטר האחרון. אבל את הירידה התלולה הוא צילם, ועכשיו גם לי יש סרטון קצר על האופניים:
סרטון פלאש
המשכנו הלאה על השביל לעבר הסכר הגדול הנוסף שמסמן את קצהו של הפארק (בכיוון הזה) ויוצר מעליו את אגם מאליבו היפה והמוכר. שם הסתובבנו קצת, ושוב צילמתי:
 
חזרנו לכיוון האוטו, כשהרוכבים הטריים מרוצים מההספק המכובד ונלהבים מהעניין הספורטיבי הזה כולו. ב-15 מטרים האחרונים לפני החניה כשל הצמיג הבלוי של גל. ואילו דורון גילה שהפלאפון שלו נשמט מהנרתיק באחת הנפילות. טלפון קצר לעצמו, והסתבר שהוא בידיים בטוחות, ויחזור לבעליו כבר בשעה הבאה. אז סיכמנו שהיה כיף, וברור שיהיו המשכים. ובפעם הבאה לא יהיו תירוצים – כולם עם קסדות וכפפות.
והכתבה של גל על המקום - פה, אז מוזמנים.

המשך שבוע מהנה לכולנו, חברים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)