יום שלישי, 3 בינואר 2012

קרן אהובה שלי

הנה מלאו לך 18. וואו, איזה גיל "מכובד"! איכשהו, אני כנראה כמו כל ההורים, לא תופס איך השנים הללו עברו כ"כ מהר. והנה גדלת והתפתחת, והפכת אותי להורה גאה ונפוח מנחת, על היותי אבא של האדם הנפלא שהינך.
אני רגיל לכתוב לא מעט, אבל איכשהו מתבלבלות לי המילים כשאני בא לכתוב לך את המכתב הזה. כנראה בגלל ההתרגשות שהוא מעורר בי. כי איך אוכל להתייחס לאדם המקסים שהתפתחת, ולהכיל את זה במכתב אחד? איך אפרט את כל התכונות הנפלאות שלך, שהופכות אותך למי שכ"כ אהוב על כולם, ולא רק עלינו ההורים? איך אתאר את כל כישורייך, יכולותייך, החן העצום שלך, יופייך...?
 טוב, אתחיל דווקא בדבר הפשוט כאילו – של כמה את יפה. היופי קורן ממך, גופך הספורטיבי הפך לנשי ויפהפה, חיוכך המקסים נראה למרחקים ומדביק בחיוך את כולם. ואת היופי הזה שלך הרי רואים כולם.
 רגישותך לאנשים גורמת לכל חברייך פשוט להימשך אלייך כמו אל מגנט. את מבינה אנשים, רואה אותם במובן הכי רחב ועמוק, וזה קסם אמיתי. וכמה אני גאה בך על כך!
 נדיבותך הרבה נודעה כבר מזמן – את נותנת מעצמך, ולא עושה חשבונות, ועושה זאת מכל הלב בצורה מעוררת הערכה וכבוד. פשוט תענוג!
 יש לך יכולת מדהימה להתמודד עם קשיים באופן נכון. מין בריאות נפשית בסיסית כזו שמתבטאת בלמצוא פתרונות פשוטים. הלוואי ולי היתה בגילך את היכולת הזו. חוסן נפשי נפלא שהוא ברכה לך ולכל הסובבים אותך.
 לפני כמה זמן התבוננתי בך מכינה שיעורים (כשלא ראית), והתפעמתי מהיכולת הזו לעשות מה שצריך איך שצריך. בלי תסכולים, בלי לעשות עניין, פשוט לאסוף כוחות ולעשות מה שנדרש. הלוואי ולי היתה את היכולת הזו כשהייתי בגילך, ואפילו היום אני מקנא בקלות הזו שבה את עושה דברים, שלי היה הרבה יותר קשה.
 אני מוקסם מיכולת האירגון שלך, איך הרמת מסיבות ופעילויות. חלק מהן בכלל מרחוק, כשארגנת מכאן פעילויות בארץ. והכל בסוג של פשטות, נועם וגיוס אחרים לקחת חלק. זה פתאום נראה פשוט כשרואים אותך ככה מארגנת פעילויות. נפלא!

התברכתי בך, קרן, ילדה טובת לב, מוכשרת, רגישה, מלאת קסם וחן עצום, ואין מאושר ממני על כך. אין לי ספק שתצליחי בכל מה שתבחרי לעשות. כמה כיף להיות אבא שלך, ילדתי האהובה, שהיום כבר פחות ילדה, אבל עדיין הילדה שלי.
אוהב אותך מאוד!
אבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)