יום רביעי, 21 באוגוסט 2013

צפון קליפורניה – בכיוון חזרה

לטיול הזה הוקצבו 6 ימים. לא רע, ובכ"ז צריך לחזור לעבודה. ומכיוון שאנחנו נמצאים די רחוק מהבית, תכננו על יומיים של נסיעה נינוחה למדי בחזרה. הרי לא הגיוני לגמוע את כל ה-1250 ק"מ ביום אחד, וגם ביומיים זה לא מעט נהיגה.

מתעוררים ביום החמישי בבוקר, ואחרי ארוחה קלה יוצאים לכיוון מזרח. בתכנון היומי יש ביקור במערות מעניינות באזור Redding, ובהמשך ערב נוסף במחוז נאפה היפה. זו מפת הדרך בת ה-550 ק"מ המתוכננת ליום הזה:


מנצל את הרגעים האחרונים במלון לצילום המסדרון. משום מה יש במסדרונות ארוכים כאלה משהו שתופס את העין, ובשביל זה יש מצלמה


הכביש מתפתל בהרים מיוערים, עם נוף יפהפה. יערות רחבי ידיים ומיוערים בצפיפות. מדי פעם אני מנצל איזה מפרץ, או נקודת תצפית, לתפוס כמה צילומים מהנוף המרשים (וגם פיפי מתבקש):


לאורך הכבישים פורח הטופח הקליפורני, מקשט את השוליים בסגול יפהפה. וכשניקרית ההזדמנות, אני עוצר בצד לראות מקרוב את היופי הזה, וכמובן גם לצלם:


בשלב מסויים הכביש מתחיל לעקוב אחר טוואי של נהר מקומי. אנחנו מבחינים בפעילות חביבה של ראפטינג, וחושבים שזה יכול להיות ממש כיף שם. יופי של רעיון לטיול הבא. עוד כמה ק"מ, ובצד הדרך יש מקום נוח לעצירת מנוחה קצרה, ממש בסמוך לנהר הזה. זו הזדמנות לא רעה עבורי לקפץ קצת על הסלעים ולרדת לקו המים. יפה שם, והמים קרים. אבל נעים לגעת, כי באופן מפתיע די חם (אח"כ נבין גם למה, ועד כמה). בינתיים אני כמובן מצלם לי את הנהר הזה היפה:


ומישהו שהיה שם לפני והתרגש מהמקום, השאיר שם מזכרת חביבה


ממשיכים עם הכביש, חולפים על פני כמה עיירות קטנות ומגיעים לעיר בשם Weaverville, שם עושים עצירה נוספת, אבל שם גם נכונה לנו הפתעה מעניינת. אבל על כך כבר ברשומה הבאה בסדרה. מקווה שנהניתם איתנו גם הפעם.

המשך שבוע מוצלח לכולנו, חברים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)