יום חמישי, 1 באוגוסט 2013

צפון קליפורניה – בוקר שלישי בגנים (1)


אני מתעורר כרגיל מוקדם (מדי), אבל לאשתי יש יכולת להמשיך ולישון מאוחר יותר. אז בהתאם לתוכנית מהערב הקודם, אני מתארגן בזריזות ויוצא לבדי לסיור בגנים הבוטאניים בעיר Fort Bragg. קיבלנו המלצה לגנים האלה, וגם הספר של AAA ציין  אותם כאבן חן, אז מה צריך יותר כדי לפתות אותי?
לגנים שני חלקים שמופרדים בשער. הצד שסמוך לכביש, שבו הגננות יפהפיה, ושפע הפרחים מרהיב, והצד המערבי הפראי יותר, של החוף ואזור טבעי. אז אחרי תשלום בכניסה ומפת התמצאות שימושית, אני מתחיל באיזור המטופח יותר שליד הכניסה. שפע הפרחים נראה נפלא בשמש הבוקר, אז אני מצלם. המון! אז את הרשומה הזו, ואת הבאה (כי נכשלתי כישלון מפואר לדחוק את עצמי ולצמצם) אקדיש אקדיש לחלק הזה, איתו התחלתי את הסיור שם ואליו חזרתי בסיום. מקווה שתהנו.
ובכן, יש שם שלטים מסודרים עם שמות כל הפרחים. לא לכולם אני מקדיש תשומת לב (ותמונה), אבל רבים אני כן מצלם, ולכן יכול לצרף שמות. אז הנה, במקום יותר מדי מילים, מזמין אתכם לגלון למטה באיטיות, במסע דרך התמונות:
אוסף מבטים כלליים מהמקום








פרחי אשולציה, שבסביבה שלנו מופיעים בעיקר בכתום, ופה גם בעוד גוונים







פרגים גדולים שנראים כמו אלה של האופיום, ששלט קטן הגדיר בתור:
Papaver 'Drama Queen' poppy. מעניין למה..



כמה שנראים כמו פרחים משפחת הגרניום





אמנון ותמר זעיר, ושחור..



קקטוסים ומינים שונים של עסיסיים






פוקסיות



מונרוביה (נעים להכיר)


כמה אירוסים






גינת שיחים ירוקי עד מגוונת ויפה






הנאה צרופה, מהיופי הפרחוני הזה, שכיף לי להביא לכאן.
ועל ההמשכים מהחלק המגונן ומאיזור החוף – כבר בנפרד
סוף שבוע מוצלח ומהנה לכולנו :-)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)