יום שני, 19 באוגוסט 2013

צפון קליפורניה – פיקניק ועוד

היום הרביעי לטיול היה בעיצומו, וכך ממשיך הדיווח מהטיול הזה:

שעת הצהריים כבר היתה בעיצומה, והטיול הרגלי שעליו כבר סיפרתי הזכיר לנו שכדאי להתארגן לארוחה. בסמוך לכביש הראשי, ממוקם מרכז מבקרים נוסף שכולל גם נקודת הסתעפות למסלולי טיול רגליים כבר. יופי של מקום לעצירה המתוכננת לפיקניק קטן, להנות ממה שלקחנו איתנו לדרך.

מכיוון שאת הספסל המוצל שבו חשקנו תפסה משפחה הודית (ממש מתחת לאפנו), נכנסנו בין העצים ומצאנו גזע עץ שוכב על הקרקע כחלופה מספקת. אז נהנינו מהארוחה הנינוחה, ואני גם הספקתי לעשות סיבוב צילומים במקום:

כאן בול העץ ששימש כשולחן

משם המשכנו בדרך היפה והמיוערת צפונה, המשקיפה חלופות לכיוון האוקיינוס, או עטופה בחומות ירוקות של עצים גבוהים. מדי פעם נפתח הנוף, כשחוצים איזה עמק או נהר:

הגענו לעיר הצפונית הקטנה – Crescent City, הקרובה לגבול הצפוני של קליפורניה עם מדינת אורגון. נחמד לראות את היציאה מה-101 עם המספר 731 (אם אני זוכר נכון), ולחשוב שזו אותה דרך שבסמוך ליציאה 35 אנחנו גרים. סיבוב קצר בעיר שלא מעניין במיוחד מוביל אותנו לחוץ, למנוחה מהנה וטבילת רגליים (קר נורא, לא מובן איך הנערים הללו שוחים שם). וכמובן - צילומים מתבקשים:

הדרך חזרה ל-Eureka חולפת די מהר, אבל אני בכ"ז מנצל איזו הזדמנות או שתיים לצילומים מתחייבים:

מגיעים חזרה ל-EUREKA, ומחפשים הפעם, כמתבקש מהמקום, מסעדת דגים. בצד המארינה יש מסעדה כזו. רק שריח הטיגון די מרתיע ומוציא לנו את החשק. אבל לצלם שם די יפה:

במקום, נסענו למסעדת סושי סמוכה. היה טעים אבל שירות איטי ומתסכל. אז כשסיימנו עשינו צעדת ערב על הטיילת לאור הערב היורד. וגם שם צילמתי:

חזרנו למלון למנוחה, מתכננים את הדרך הביתה למחרת, דרך שתימשך יומיים.
אז כצפוי – על ההמשך כבר בהמשך.