יום חמישי, 28 במרץ 2013

סוף הטיול לדרום

יצאנו מסן דייגו לפני הצהריים, בכיוון כללי צפונה. כמו שסיפרתי, לא עלינו ישר על האוטוסטראדה אלא כיוונו לעיר הציורית, היפה והמעוצבת - לה הוייה (La Jolla).  פנינה של יופי. סיבוב באוטו הוליך אותנו לטיילת שמעל החוף. היה קריר למדי, עם רוח מהאוקיינוס שפרעה את הנוצות של השחפים והשקנאים. נראה שלאריות הים לא היה איכפת. ואני כמובן צילמתי (עם סוניה הקטנה, הישנה):
החוף והגלים
הגן הנאה ומסביב
שקנאים ואחרים
אריות ים, בקהילה רועשת על הסלעים
לאחר שמיצינו, המשכנו בנסיעה צפונה, בכיוון כללי הביתה. אבל שוב לא עלינו על האוטוסטרדה, אלא נסענו בדרך החוף, חולפים דרך עיירות קטנות ויפות ונהנים מהנוף.  עצרנו בעיר המעיינות, שנקראה על שם העיר הצ`כית – קארלסבאד (הייתי בה במקורית, וגם היא ציורית ומאוד יפה). אכלנו ארוחה מהנה יחד, וכמובן שצילמתי קצת גם שם:

משם חזרנו בנסיעה ישירה הביתה.
והטיול הזה היה גם אקורד סיום מהנה ומרשים של הביקור כולו, כי יומיים אח"כ נפרדנו. נשארו המון תמונות, זכרונות, וצרור רשומות שמנציח את כל היחד הזה לכולנו. ונשארה גם תקווה שאולי יזדמן מתישהו ביקור נוסף, כי נראה לי שנשאר ממנו טעם של עוד.
חוצמזה, ההתרשמות מהמחוז הדרומי היתה מהנה כ"כ, שזמן קצר אח"כ שכנעתי בספונטניות את אשתי לנסוע יחד במסלול טיול דומה (בחברתה של סוניה החדשה). אבל על כך בנפרד.
מועדים לשמחה, חברים
:kiss

ולמי שמעוניין – כל הרשומות מהביקור הזה כאן.