יום ראשון, 10 במרץ 2013

בוקר בסדנת הצילום בחוף

תמונה 0
המפגש הראשון בשבת של סוף פברואר, של סדנת הצילום בחוף, איפשר לתרגל מצבי צילום שונים, לבדוק תכונות שונות במצלמה, משחקים של פוקוס, עומק שדה, איזון הגוונים וכן הלאה. אבל הסתבר לי שאני תלמיד קצת חסר סבלנות. בעוד אחרים מעמידים את המצלמה על החצובה ובשיטתיות מצלמים ובוחנים את התוצאות, אני מדלג על הסלעים לחפש דברים מעניינים. אז צילמתי את הצלמים עצמם, כפי שכבר ראיתם, וכמובן עוד הרבה יותר.
התוודיתי פה ברשומת הקצרים האחרונה, שנקודת התורפה שלי בתחום הצילום היא בבחירת התמונות. משום מה אני לא מצליח להפעיל על האוסף חוש ביקורת ברמה סבירה. איכשהו, יותר מדי תמונות מוצאות חן בעיני, ואני מתקשה לוותר על חלק גדול מדי מהן.
אז חשבתי לנצל אתכם קצת, ולבקש את עזרתכם בעניין. קודם כל חילקתי את האוסף מהיום הראשון לשני נושאים נוספים (כי את הצלמים הבאתי, כאמור) – נוף וכלליות, ובעלי חיים וצמחים. אז אחרי שצמצמתי את האוסף כמה שיכולתי, עדיין נותרו לי מעל 60 צילומים.
להלן האוסף הראשון, של התמונות מהנוף וכל מיני אחרות (בלתי מסווגות), שאמספר במסודר. כל מספר מייצג את התמונה שמתחתיו, החל מ-1, כשמס` 0 הוא עבור התמונה הראשית. אשמח אם בתגובות תכתבו לי אילו תמונות אהבתם במיוחד, וכל פידבק נוסף יתקבל בברכה. וכרגיל, לחיצה על התמונה מאפשרת צפיה בגודל גדול יותר:
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

תודה לכולכם, ומקווה שנהניתם
שבוע מהנה לכולנו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)