יום שבת, 23 ביוני 2012

נוכחות נפקדת

פרח לשבת
בשבוע וחצי האחרונים אני לא ממש כאן. בקושי קורא רשומות שלכם (ורשימת ההמתנה הולכת ומתארכת במהירות מרשימה). גם עונה ממש לאט לתגובותיכם אצלי ברשומות הקודמות, אלה שהעליתי המרווחים לא אופייניים בזמן האחרון.
זה לא שאני לא פה, כי אני מציץ מדי פעם (כלומר כמה פעמים ביום), בעיקר בסלולארי. וגם כשאני מגיב, זה לא פעם בסלולארי, באופן איטי ומעצבן למדי, אבל מתעקש בכ"ז. אבל זה לא מה שאני רגיל, ולא מה שאתם רגילים ממני.
אין כאן סימנים של אובדן עניין, ולא חוסר רצון. פשוט מסיבות טובות עד מאוד אין לי כ"כ זמן. כי עומס עבודה עבורי זה עניין מבורך עד מאוד. וכשיש קצת זמן פנוי, אני בד"כ די עייף, וכבר די מאוחר בערב, במיוחד כשצריך להשכים ב-5:00 לנסיעות ארוכות. אבל, כאמור, כמובן אין תלונות.
חשבתי לנצל את הסופש"ים להשלמת פערים, אבל גם זה לא ממש יוצא. כי חברים ארגנו לנו בילוי סופ"ש מהנה במיוחד. עכשיו אני כותב אליכם מהקומה ה-16 של מלון לוקסור בלאס ווגאס, אחרי ארוחה דשנה ומשובחת. ומחר התוכנית היא לבלות בשיט, לשחות ולהשתעשע על אופנוע ים על אגם מיד הסמוך והיפה, זה שסכר הובר הענק יצר על נהר הקולורדו. בטח יהיו הרבה חוויות ותמונות יפות מהכיף הזה, אבל אין לי מושג מתי יהיה לי זמן לשתף בהם כאן. ועוד מחכים בתור טיולים אחרים וצילומים יפים אחרים שהולכים ומתיישנים, שגם עליהם לא הספקתי לכתוב.
וגם הסופ"ש הבא לא יאפשר כנראה להשלים פערים. כי ככל הנראה שאבלה עם אשתי בנסיעת עסקים בסן פרנסיסקו (היא תהיה עסוקה בעסקיה, ואני אבלה ואשמש כנהג). וגם מהביקור הזה בטח יהיו רשמים, צילומים ומה לספר, ובטח לא אמצא לזה זמן ואתבאס קצת.
אז מקווה שלא נעלבתם מחוסר תגובתי הרגילה לרשומותיכם. מקווה להשלים את הקריאה בהמשך, וגם להצליח לחזור לשגרה של חיים ביחד עם פעילות מהנה כאן.
ובינתיים, אנצל את ההזדמנות להשלמת חוב קטנטן. אני מניח שאתם זוכרים את פרחי המרשמלו הלבנים, קטנים וחביבים שצילמתי (ושעננת זיהתה כנראה בצדק כשייכים למשפחת הזיפניים). ובכן, ראיתי את תהליך ההמשך של ההתפתחות שלהם, מהגירסה הניצנית שאותה הבאתי, כשהם מתחילים להיפתח, וממשיכים והופכים בסוף לפקעת שערות קוצנית, זיפית, חומה ולא חינניות במיוחד שאני די מכיר. אז להלן צילום השלבים, מלבד השלב היבש וחסר החן שאותו טרם יצא לי לצלם:
ניצני המרשמלו
סימני פתיחה ראשוניים
פתיחה מלאה, רגע לפני שמתייבשים והופכים חומים, כקוצים סתמיים

חופשת קיץ בטוחה ומהנה לתיכוניסטים, וקיץ נסבל לכולנו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)