יום חמישי, 19 ביוני 2014

שש שנים וחדשיים

הוא הגיע אתי מהארץ, ב-16 למרץ 2008, ומאז היה איתי בכל יום. בהתחלה לא כ"כ הסתדרנו, ולקח זמן ללמוד אחד את השני ולהתרגל, להבין איך הכי טוב לתפקד יחד. אבל מאז הוא שומר עלי מפאדיחות כל יום, כמו שאף אחד לא עשה לפניו. אפילו לטיולים ולנסיעות העבודה השונות והמרוחקות הגיע איתי, כולל בתקופה המטורפת של החיים המפוצלים בין קליפורניה לניו-ג'רזי הצטרף אלי כל שבוע.

אף אחד לא ציפה שיאריך חיים ככה. הוריו ציפו ממנו לשנה של שירות, אבל הוא הפתיע בגדול, כאמור. אמנם פעמיים סבל מתאונות לא קלות, שקיצרו את חייו באופן משמעותי, כשנפל על הרצפה הקשה. ובכ"ז, למרות לשנינו קל להתאושש, התעקשתי לתת לו הזדמנות לחזור לאט לעניינים, והוא גמל לי בעוד שנים של שירות נאמן ויומיומי.

יכול להיות שיחשבו אותי לקמצן, שניצלתי אותו ככה עד תומו, אבל לדעתי זה מכובד, ומכבד גם אותו ואת זכות קיומו. שהרי לא נכון להתנתק ככה רק בגלל שנמאס, כשעדיין ניתן להפיק תועלת באופן מכובד, לא?

אבל היום בכ"ז הגיע, ואין ברירה, מוכרחים להמשיך הלאה. כבר הוכן לו מחליף מבעוד מועד (לפני שנתיים), אז אחר כבוד שמתי את הוותיק במקום הראוי לו (מתקשה להיפרד ממש), ושלפתי לשימוש את הדאודורנט החדש...



קצת פרטים – את הספריי אני מתעב, במיוחד בבקרים קרים של חורף. את הסטיקים אני מאוד לא אוהב, תמיד מרגיש שנשארת עלי שכבה דביקה. גם לא אוהב את כל האנטי-פרספירנטים. לא נראה לי בריא לעצור את הזיעה.

כשהתחלתי להשתמש בו, לא בדיוק ידעתי איך. זה מלח קשה תמס, כלומר נמס עם מים, אבל לאט. אז יש להשאיר את המקום לח למדי ולא להתנגב טוב מדי אחרי המקלחת. גם הכמות לא ברורה. הרי לא ניתן לחוש כמה שמים. אז למדתי שאני מעביר את הסטיק הזה על המקום כ-70 פעמים. מעיק קצת, אבל לא נורא.

על האריזה כתוב שהוא מחזיק מעמד כשנה. לי החזיק מעמד כאמור יותר מ-6 שנים. לא ברור למה ואיך, ומי בדק שזה שנה. אולי פחדו שם בשיווק לכתוב יותר, כי מי יאמין.

ובקיצור, יעיל וללא תופעות לואי שליליות שחוויתי מאחרים. ובנוסף, למי שזה חשוב, גם חסכוני. מומלץ!

ואם תהיתם מה פשרה של הרשומה הזו, אז זו פשוט הזדמנות לצמצם פערי פרסום ולשחרר לעולם את הרשומה שמחכה כבר כמה זמן. ובינתיים, אמשיך לעכל, לעבד ולסדר את שפע החוויות מהביקור בארץ שהסתיים, ומעוד כמה חוויות נוספות שהיו עוד לפני.

סופ"ש נהדר לכולנו
ולהתראות כאן, ובביקור הבא


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)