יום שבת, 21 באפריל 2012

LA בלילה

 
אחת מהאכזבות שלי מהעיר לוס אנג`לס, היא מהיעדר חיים אורבאניים תוססים ומהנים, כראוי לעיר גדולה. אם ביום עוד יש פעילות ברחובות הדאון-טאון, הרי שבלילה המראה עגמומי ומפחיד – העיר עוברת לידיהם של ההומלסים שיוצאים מהכוכים ומשתלטים על הרחובות.
ראיתי כבר ערים אחרות. ניו יורק מלהיבה 24 שעות ביממה, בפעילות תוססת מכל הסוגים; גם תל אביב מוכרת לכולנו כעיר בלי הפסקה (לטוב או לרע); אפילו חיפה תוססת למדי, במידה סבירה. הרבה יותר מהסביבה המשמימה של LA, עיר האורות הכבויים בלילה.
אבל גילינו שפעם בחודש, העיר נזכרת שהיא עיר, ומקיימת באחה"צ של יום חמישי אירוע שנקרא Walk Art – Downtown Los Angeles. עד שעת לילה הרחובות הומים במטיילים, המועדונים פתוחים, הבארים והמסעדות שוקקים, הגלריות סואנות בתנועת מבקרים, נגנים פעילים בפינות הרחובות, וההמולה הנהדרת הזו מלהיבה את כולם.
אז גם אנחנו הלכנו לשם – הסתובבנו ברגל ברחובות (אחרי שבקושי מצאנו חניה), נישנשנו משהו במסעדה אופיינית ומאוד ותיקה, נכנסנו להציץ בגלריות שלכבוד העניין גם ערכו מיצגים אנושיים מעניינים, ראינו חנויות פתוחות ודוכנים מסקרנים ובכלל – נהנינו מהאווירה התוססת.
אז למרות קשיי התאורה, הצלחתי לתפוס כמה תמונות:
ברחובות
גלריות ומיצגים (וצפיפות המבקרים)
יריד לילה לשטויות וממתקים
במסעדה

לא ברור למה העיר מתה כל החודש, ולמה זה מתקיים רק בערב יחיד, אבל זה יותר טוב מכלום. אולי יש עתיד לעיר הנוצצת בסרטים אבל לא במציאות.

שבת מהנה לכולנו, חברים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)