יום שישי, 4 בפברואר 2011

קצרים 2-11

דוגמית מהנופים
זהו, ינואר נגמר ואולי הגיע הזמן לסיכום של מה שלא זכה לבמה הרשומות הרגילות. כי אמנם הפסקתי עם הסיכומים השבועיים, אבל עדיין נחמד העניין, וגם נותרו לי לא מעט צילומים שלא יצא לי לשתף ולחלוק, וממש מתחשק לי. אז זו עוד רשומה אקלקטית וארוכה למדי, מהמדור החדש של "קצרים".
תאונה בשרשרת
כבר סיפרתי שרוכב אופנוע נכנס לנו באחורי האוטו, בעודו חונה לאורך הרחוב. אז לקח לא מעט זמן, אבל האוטו תוקן היטב. בדרך למוסך לקחת את אותו בסיום התיקון, אני מקבל טלפון מהליידי: "עופר, אל תמשיך למוסך אלא תגיע למקום שאני נמצאת." הסתבר שבעוד היא היתה עסוקה בעניין כלשהו, בחוץ בחניה מישהו דפק לה את האוטו השני שלנו והסתלק. אז קראתו למשטרה (כי בכ"ז זו תאונת פגע וברח), ולביטוח, ונסענו עם האוטו המקרטע למוסך והחלפנו מכוניות. טוב, לא נורא, כי כל מה שמסתכם בכסף, זו לא בעיה ממש. במיוחד שבעצם לא עלה ממש הרבה.
טיול באחו
חברים באו לבקר אותנו באחת השבתות. אז יצאנו לטייל קצת ברגל בסביבה המוכרת (גם לכם). ובכ"ז, שוב צילמתי כמה צילומים מהמקומות המוכרים, שנראים אחרת בכל עונה:
 
טיול אופניים
הגיע הזמן לחזור לכושר. יצא לי גם להכיר את האבא של חברה של הבת, וסיכמנו לצאת ולרכב יחד. הרי כדי לא לעשות פאדיחות מוגזמות, אני חייב לחזור לכושר. אז יצאתי לרכיבה ראשונה, שהוכיחה לי כמה הידרדר המצב בחודשי הבטלה האחרונים. אבל גם יצא לי שוב לצלם בסביבה הקרובה, ועוד תמונות הצטרפו:
 
ביקור באוהיי
כבר סיפרתי על חנות הספרים, וגם על מרכז המדיטציה הטובל בשלווה בטבע. רק שלא יצא לי לשתף בעוד תמונות יפות מהעיר היפה. אז בדיוק בשביל זה יש את הרשומה הזו:
 
ועוד מהגלריה של חאלד
לא יודע כמה מכם זוכרים את הגלריה היפה – פרימוורה, באוהיי. ובכן, נכנסתי שוב, ושוחחתי עם בעל הבית. הסתבר שהוא שמע מכמה מבקרים על מישהו שפרסם את הגלריה שלו בבלוג. אין לי מושג אם מישהו מכם, קוראים יקרים, היה שם וסיפר לו, אבל זה היה נחמד. הסתבר לי ששמו של בעל הגלריה הוא כאמור חאלד, ומוצאו מלבנון. שכנים..
שמחתי וגם הצטערתי לראות רבות מהיצירות שמהן נהניתי בפעם הקודמת עדיין בתצוגה. אז צילמתי שוב, ואולי גם בעזרתי הם ימצאו בית חם:
 

ואנקדוטה לסיום
לא קל להתמודד עם דילמות. עם דילמה קטנה התמודדה הצעירה בשבת – האם ללכת למסיבה חשובה חברתית אך לא מבטיחה הנאה, או אולי להתארגן לביביסיטר. בסוף הצליח לה עם שניהם. אבל זה הזכיר לי סיפור קטן, שוב מתחילת הקריירה המקצועית. גם אני התלבטתי אז בין שתי חלופות, ושיתפתי אחד מעמיתי המבוגרים יותר. ואז הוא נתן לי עצה מעניינת:
"כשאתה מתלבט בין שתי אפשרויות, ולא מצליח לבחור, פשוט תטיל מטבע."
"רעיון נהדר", כך אמרתי לו אז, "כי הרי ממילא הברירות די זהות מבחימתי, אז מה זה באמת חשוב!"
ואז חייך חיוך ענק והוסיף:
"נכון, אבל לא רק. כי במקרים רבים, כשהמטבע עוד באויר, תבין על איזה צד אתה רוצה שהוא ייפול!"

אז בינתיים, איחולים לסוף שבוע מוצלח נעים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)