יום רביעי, 23 בפברואר 2011

סיבוב מקומי


בשבוע שעבר יצא לנו לבלות שני לילות בוגאס. אז בסופ"ש היינו נינוחים למדי ולא נמרצים לטיולים. מה גם שמזג האויר הגשום לא היה מאלה המעודדים יציאה. בנוסף, זה היה שבוע האול-סטארס של ה-NBA, ומאז שיש לנו טלביזיית HD נחמד לי לצפות באקשן הזה (וגם באחרים ☺). אבל גם לבטלה יש גבול, וכשביום ראשון הסתמנה התחממות ומזג אויר חיובי ונעים, ניצלתי את שעות אחר הצהריים לחזרה (נוספת) לרכיבה. השטח היה צפוי להיות בוצי, אבל בסביבה שלנו בכל הכבישים יש שוליים מאוד רחבים המיועדים ומסומנים לאופניים. וגם מאות הרוכבים שיוצאים כמוני לטייל הופכים את העניין למשהו הרבה יותר בטוח מאשר בארץ.
ובכן, הכביש שברכב נראה כמישורי למדי, באופניים הופך להיות הרבה יותר גבעי. ובכושר נמוך, כל עליה מתונה הופכת לתלולה וקשה. ובכל עליה שכזו, מורידים כמובן הילוכים וזוחלים לאט, ובכ"ז הירכיים בוערות מהמאמץ.
הכביש מתפתל בין הגבעות הירוקות, וכל האוירה קסומה למדי. עובר ליד חוות פאראמונט, בה צולמו לא מעט מערבונים (עוד כאן), מסמן לי לבקר שם פעם, כי המקום פתוח לציבור. ממשיך ובוחר שלא לרדת לאגם מליבו, אלא לרכוב בכביש העליון שמאפשר תצפית עליו, אבל מוסיף לי עוד עליה ששוב מזכירה לי את הכושר הלקוי. ומהתצפית היפה אני כמובן גם מצלם:
 
ממשיך בניחותא בירידה מתונה לאורך הכביש, שלאורכו זורם הנחל המזין את האגם. וגם שם עוצר להצצה קצרה לצילומים (ולמנוחה נוספת..):
משם ממשיך לכיוון אחד מבתי הקפה/מזללות הרוכבים שבסביבה, שמושכות לא מעט טיילי סופ"ש על אופנועים, מכוניות עתיקות, מכוניות ספורט וכד. ליד נמצאת אחת הכניסות לחווה של פיטר שטראוס, השחקן המוכר. שם ישבתי למנוחה רשמית, לצילומים נוספים. אבל לפני הצילומים – כשהכנתי את הרשומה הזו, עיינתי קצת בהיסטוריה של החווה. ובכן החווה עברה לא מעט ידיים. כשפיטר שטראוס צילם עם ניק נולטי את "העשיר והעני", הסדרה שכ"כ אהבתי בנעורי וצולמה בסמוך, באגם מליבו שהזכרתי, הוא התאהב בסביבה, רכש את החווה ועבר להתגורר בה. לאחר שנים הוא מכר אותה (או תרם, לא ברור בדיוק) לרשות הגנים של הסביבה שהפכו אותה לפארק ציבורי פתוח למבקרים. הבטחתי לעצמי לבקר בה ברצינות בהזדמנות קרובה, אבל הבאתי כמה צילומים כדוגמית מהסביבה ומכלב ענק שנצפה שם:
 
ולבקשת הקהל הנלהב - עוד תמונה, רגע לפני שנעלמו
ממשיך משם, מצלם עוד כמה צילומים מהנחל היפה שזורם בזרימה נאה לאחר הגשמים:
 
ומכאן ישירות הביתה. וזה לא היה פשוט, כי בסוף הרכיבה לעלות בעליה תלולה למדי, 15 דקות של דיווש מאומץ, היה חוויה לא קלה. אבל חזרתי עם מצברוח נהדר, ליאות מענגת בכל הגוף וחהלטה נחושה לשוב לרכוב באופן קבוע (מה ששוב עשיתי היום). סה"כ מסלול של 19 ק"מ בכשעה ורבע רכיבה נטו. לא רע! להלן המפה והמסלול (לחיצה על המפה פותחת קישור לגוגל).
 

המשך שבוע טוב לכולנו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)