יום שלישי, 28 ביוני 2011

שבת בסנטה ברברה

כשחזרנו מסולוונג, החלטנו לעשות סיבוב רגלי סביב המלון היפה "ארבע העונות", שבו התארחו החברים. אני נמשכתי לצלם את העצים היפים שסביב המלון:
 
על החוף נערכה חתונה. היתה מין חופה (אם כי אני מניח שהם לא יהודיים, עפ"י המראה), והחברה היו ללא נעליים, כי הגלים ליחכו את רגלי החתן והכלה והמוזמנים. מוזר מה אנשים עושים כדי להיות מקוריים. זה גם לקח להם לא מעט זמן. ואני צילמתי:
 
ליד המלון היפהפה יש כמה בתים מרשימים. אחד שייך לאיזה מליארדר, שקנה שם 4 בתים סמוכים בכ-20 מליון כ"א, ובנה במקומם אחוזת ענק מוגזמת בעליל. רק שהבנתי שהוא כמעט לא מבלה בביתו זה. העושר הזה מקומם, ואני מניח שאם היה לי את הסכום הזה הייתי מצליח להפיק ממנו משהו חיובי יותר לאנושות מאחוזת ענק מופרכת שכזו. אבל אני צילמתי קצת (חבל שלא פנורמה, להכיל הכל):
 
ועוד היו שם גם "סתם" שני בתים סמוכים שנראים נהדר, אז הצצתי גם להם עם המצלמה:
 
במלון יש עץ פיקוס ענק ומרשים, שמגדל ענפים בפרישה רחבה, וגם מערך שורשים מרשים. לא בטוח שהתמונות יכולות להכיל את הרושם בכללותו, אבל ניסיתי. אז זה מה שתפסב המצלמה:
 
למתעניינים בפרטים
על החוף היתה משפחה שנהנו למול אדוות הגלים בפיקניק צנוע. הם היו ממש מתחתינו, אז הצצתי גם להם:
 

סה"כ היה בילוי נחמד יחד, שאותו סיימנו בארוחת ערב מהנה.
שבוע טוב לכולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)