יום ראשון, 12 ביולי 2009

סידורים וערב בניו יורק

באותו יום חמישי, אחרי שחזרנו למלון ומצאנו את הבן במצב מאושש, יצאנו לסיבוב סידורים קטן. היינו צריכים להתארגן בעניין כביסה. כמות מינימאלית שתספיק לנו לא להסריח עד לסוף הבילוי השבועי, אבל גם לזה צריך לדאוג (ותעריפי המלון שנעים מ-3$ לתחתונים, 5$ לחולצת T וכן הלאה, פשוט אינם סבירים מבחינתנו). אז ליקטנו את מה שהיה צריך לתוך תיק ויצאנו למכבסה פינתית לא רחוק מהמלון, מאלה שמופעלות במטבעות. הבן הביא ספר, האישה את עצמה, ואני את הכביסה. עיון קטן, והתייעצות עם מקומית מנוסה, ב-Spanglish מקרטעת, הספיקה להבהיר איך מפעילים נכון את הדברים.
אז הפעלתי. וחיכיתי, יצאתי קצת החוצה, וחזרתי. די מהר זה היה מכובס ושטוף. אז העברתי את המנה התת-תקנית של הסמרטוטים הנקיים שלנו למכונת הייבוש, מכניס מטבעות ל-24 דקות ייבוש. שוב יצאתי, וחזרתי, ושוב.. הזמן לא זז כשמסתכלים על השעון והבגדים המתערבלים.
בינתיים שמענו יללות סירנות איומות בחוץ. שיירת כבאיות הגיעה במהירות שיא לבניין ליד. הסתקרנו לראות איך מנוהל מבצע הצלה מסובך, איך מכבים שריפת ענק ואיך מחלצים לכודים בעיר הגדולה. כבאית ייחודית שעל צידה הכיתוב במציין שזו אחת לכוחות חילוץ, עצרה באמצע הרחוב. אחרת עצרה בצד, ופרסה במהירות ציוד כיבוי. תוך כדקה, כאילו מישהו סגר את האירוע, חזרו כולם לרכבים, קיפלו את הציוד, אבל לא נסעו עדיין:

הסתכלנו לעבר העסק שבו היה כל האקשן, והתבדחנו שבמזללת ההמבורגרים בטח נשרפה להם לחמנייה בטוסטר, או שההמבורגר עצמו התפייח.
כעבור כמה דקות נוספות הגיע אמבולנס. אז התבדחנו שבטח הגריל-מן נכווה באצבע, כי הם נראו די אדישים ורגועים. אבל לא התעכבנו לראות באמת מה קרה, כי הכביסה התייבשה (מפתיע, רק 24 דקות הספיקו). חזרנו למלון לפרוק את התיק. האישה והבן יצאו לסיבוב באזור האופנה לחפש מציאות או להיפך – מותגי על. אני הלכתי לפגוש את TFNY שעשתה רילוקיישן לניו יורק, וגם מספרת על זה. איתה ביליתי כשעתיים חביבות בבית קפה מקומי, משוחחים על דא והא, על התפוז, הקומונה והבלוגים, על החיים בארה"ב, ונהנים מאייס קפה.
אח"כ עשיתי עוד סיבוב קצר, וחזרתי למלון שוב דרך כיכר הטיימס השוקקת. נראה היה שהיא שוקקת מתמיד – יותר צוותי טלביזיה מרשתות מוכרות, כתבים מראיינים עוברי אורח, ואקשן כללי מוגבר. אח"כ הבנתי שהכול בגלל מותו של מייקל ג`קסון. הרבה סלבס הצטופפו באותו ערב בכיכר (לא ראיתי אף אחד), אבל זה הגביר את האקשן הרגיל הרבה יותר, גם מאוחר לתוך הערב:
 

צלם של רשת הטלוויזיה FOX NEWS מחכה לאקשן
 

חיסלנו יחסית מוקדם את הערב, מתוך כוונה לטייל למחרת יותר. מעניין, אבל גם חוויות סתמיות שכאלה נחוות אחרת במקום אחר וזר יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)