יום שישי, 24 ביולי 2009

אביב היקר שלנו

אתה חוגג היום יומולדת חשוב, יומולדת 18. יומולדת של בגרות, ואחריות. אתה חוגג היום ובליבך תהיות ולא מעט רגשות סותרים עלינו ההורים, שהרחקנו אותך מהעולם שהכרת, עד לקצה העולם. ואתה תוהה מה לעשות בשנת ביה"ס האחרונה, אם לחזור אלינו לכאן ולנסות ללמוד ולהצליח יותר בלימודים, או אולי לנסות ולגור לבד בארץ ולהתמודד גם עם הלימודים וגם עם עול חיים ואחזקת בית.
אביב שלנו, לא קל גיל ההתבגרות שעברת. סערות רבות חווית, בדקת גבולות, בדקת את יכולותינו ההורים, את יכולותיך שלך, ואת מקומך בחיים. לקחת את האישיות והכישורים המדהימים שלך למקומות מיוחדים, לאו דווקא לאן שציפו ממך. פיתחת את אישיותך באפיקים מיוחדים שמצביעים על הרבה בשלות, בגרות והבנת האדם. הבאת את היכולות והרגישויות האנושיות שלך לגבהים מדהימים, ולא רק ביחס לגילך הצעיר, אלא גם ביחס להרבה מבוגרים שאני מכיר.
גם גילית את הכתיבה האישית, ואת היכולת של המילים להשפיע על אנשים. כך ריגשת אותנו ההורים, כל אחד בנפרד במכתב אישי, את אחותך, ועוד כמה מהקרובים לליבך. וזאת במילים רגישות, חכמות ונפלאות. אנחנו מניחים שיכולות חדשות אלה יקבלו תנופה חדשה ויסייעו לך בהמשך.
אביב יקר, התפתחת לתפארת, מילד מבריק ומקורי גדלת לנער פרוע קצת אבל לא פחות מקורי ונבון, לאיש צעיר מדהים ומיוחד. המון כישורים יש לך, ואנחנו שנינו משוכנעים שתמצא את הדרך הנכונה עבורך להמשיך ולהתפתח ולהיות מאושר בחייך.
אז תחגוג בכיף עם כל המשפחה בארץ שהצלחת בקסם שלך ללכד יחד למסיבה מיוחדת עבורך, ויחד עם כל המוני החברים הנפלאים שלך, שבקסמך הרב אתה מצליח ללכד ולהדביק יחד (ולא מפתיע שקשות לך הפרידות הארוכות מהם). תבלו יפה ותחגגו בכיף. והיה גם כיף שהצלחנו לשוחח ממרחקים ולאחל לך גם בע"פ את כל מה שגם כתבנו לך יחד (בגיסה המצומצמת של הדברים כאן) ושלחנו לך לכבוד החגיגה.
אבל תזכור, תמיד תמיד תהיה הילד שלנו, הילד האהוב והנפלא שלנו. ואנחנו שנינו, וגם כל אחד בנפרד, מבטיחים להמשיך לנדנד, ולדחוף, ולנסות להשפיע – והכול מתוך המון אהבה, והערכה, ודיאלוג פתוח, כן ואמיתי, כמו שתמיד יש לנו. ותדע תמיד שאצלנו יש לך פינה חמה של תמיכה, עידוד ועזרה, והרבה הרבה אהבה.
חיבוק ענק לך, ילדנו האהוב והמתבגר. וכמה חבל שאתה חוגג יומולדת, ואנחנו רחוקים ממך. אבל החיבוקים והאהבה עוברים גם חצי עולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)