יום שישי, 20 ביולי 2012

בעיירות החוף


תמונת החוף של סנטה ברברה לפתיח
בסופ"ש של לפני כמה שבועות, החלטנו לנסוע עם גל ואשתו לטיול נינוח צפונה. המטרה היתה לשוטט קצת יחד בסנטה ברברה היפה, לגלות בה עוד פינות חמד, לאכול בכיף משהו טעים באחת משלל המסעדות, ולחזור בכיף חזרה.
בדרך צפונה, לכיוון סנטה ברברה, נאלצנו למצוא מקום עצירה לצרכים טבעיים. יצאנו במחלף ליישוב קון בשם Carpentaria, או "הנגריה" בתרגום חפשי. בבית קפה חביב נמצא פתרון למצוקה האמורה, אבל זו היתה הזדמנות להציץ קצת ביישוב החביב שלא הכרנו, ולגלות פנינה תיירותית קטנה ומחוייכת. אז בהזדמנות צילמנו, כמובן:
עץ האורן הענק, הגדול מסוגו בעולם (כדברי השלט)
חתול צעיר וחביב שהגיע אלינו לזכות במנת ליטופים מפנקת (ושלוק משארית קפה קר)
 
ועוד כמה מבטים על המקום, מהנסיעה הקצרה ברחובות הקטנים
 
בסנטה ברברה התחלנו בהצצה על החוף. השמים היו אפרוריים, ובמין נראו להקת דולפינים (שלא הצלחתי לצלם באיכות סבירה), שוחים קרוב ממש אל החוף, עוברים ליד אחד הגולשים. אבל את הסביבה צילמתי. אז מה אם כבר צימתי פה, זה היה יפה שוב:
 
עלינו ברחוב הראשי וחנינו איפשהו. משם יצאנו לשיטוט נינוח ברחובות היפים. וכמובן שצילמתי. בכלל, העיר הזו מאוד פוטוגנית. אמנם יש בה לא מעט הומלסים, אבל אני מבין אותם - אם כבר אין לך כלום, עדיף כלום יוקרתי ובסטייל.
מראות כלליים:
 
מטפס שדומה ליערה האיטלקית המוכרת, רק עם פרחים גדולים פי שלושה לפחות, צמוד לקיר אחד הבתים:
 
ארבע נשים בסגול, שהסבירו לנו שהן חלק מתנועת נשים ששכחתי את שמה, שעושות כיף לעצמן. נחמד! אז הן הסבירו קצת, והסכימו גם לדגמן:
 
אחרי ארוחה דשנה, התחלנו בנסיעה איטית לכיוון הבית, מסתובבים בכמה שכונות יפות של העיר היוקרתית, מציצים בפינות מעניינות, ועוצרים שוב על חוף הים להצצה נוספת. וכמובן, שוב צילמנו:
 

 סה"כ טיול צנוע ביותר, ללא אתגרים פיזיים אבל בכיף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)