יום שבת, 6 בספטמבר 2014

מסיבה הוליוודית

בשבת של תחילת יולי רציתי לצאת עם כמה חברים לצילומים בחוף. אך מכיוון שהשותפה של אשתי לעסק השוקולד שלהן בדיוק נסעה לביקור בארץ, גוייסתי לסייע. ובכן, מה שהבנתי זה שיש אירוע התרמה לאגודה למלחמה בסרטן (או משהו כזה) בהוליווד, בחסותה של ג'קלין סמית. זו המלאכית הכי יפה של צ'ארלי..

לאירוע הזה התנדבה אשתי, כפי שקורה מדי פעם, להביא לאירוע ממתקי שוקולד ממבחר המוצרים שלהם. השיטה היא שאנשים משלמים כניסה לאירוע, הספקים מביאים חינם תקרובת משובחת וזוכים לחשיפה, והמקום מרוויח מהעניין. הפעם הרווח הוא כאמור לעניין מכובד וראוי באמת. ומכיוון שקשה להשתלט על העניין לבד, אני גוייסתי לסייע.

איכשהו, חשבתי שזה בביתה של סמית, והייתי די סקרן לראות כזה בית מקרוב. רק בהמשך הבנתי את השטות – כשנכנסנו בשערים העצומים לקריית הסרטים ההוליוודית של אולפני פאראמונט. טוב, לא אתאר את התהליך של הכניסה, העמדה וההתארגנות. אבל נשאר לי מספיק זמן לצלם עוד לפני שההמונים נכנסו, וגם בהמשך איכשהו הספקתי. אז להלן הרשמים הויזואליים:

המקום נראה כמו עיר רגילה שקושטה באופן מרשים, כשכל הכבישים מלאים שולחנות לסועדים

מבפנים הבניינים הם חללים גדולים, עם קונסטרוקציות לתפאורה ולתאורה. ואם תשימו לב, הקומות העליונות נמוכות יותר

במות בידור הוכנו מראש

דוגמניות חטובות גוייסו לייחצן

גם אוהל מכירה פומבית שקטה היה שם

הרמקולים הודיעו שהמקום ייפתח ב- 6:00 בערב למבקרי VIP, ואחריו ליתר הציבור (ששילם לפחות 100$ כניסה). אבל ביקשו להתארגן בדוכנים, אז התארגנו. ואז התחילו להגיע ההמונים. הרחובות הוצפו ביפות ויפים (ואחרים), ופה ושם גם נראו פנים מוכרות, אבל לא זיהיתי מאיפה. אשתי מספרת שהם שחקנים מוכרים. יופי.. גם חלק מהשולחנות היו שמורים, עם שמות שהיו מוכרים אפילו לי.

ומכיוון ששוקולדים הם מין קינוח, אז לא הה בהתחלה ביקוש לתוצרים של הדוכן שלנו, אז יצאתי גם אני לטעימות נפלאות של מגוון עצום של מוצרים, משקאות ושלל דברים. וגם לצלם:

הערב ירד, הביקוש למתוקים עלה, ואני מצאתי את עצמי עסוק עד מאוד, משרת תור ארוך של מבקשים לטעום (שהתלהבו עד מאוד). אז לא יצא לי כמעט להסתובב, ולא לשמוע את נאומה של ג'קלין סמית, שאותה ראיתי רק מרחוק. אבת בכ"ז הצלחתי לצלם עוד כמה צילומים של המקום החוגג לעת חשיכה:

סה"כ זה ערב מתיש למדי, אבל חוויה מיוחדת ומוצלחת. לא מהדברים שיצא לי לחוות בארץ. 

וכבוד גדול לאשתי שבשנתיים פעילות הצליחה להתברג לאירועים האלה ולקבל הזמנות 
למקומות כאלה להציג את מרכולתם. אני נהניתי, ומקווה שגם אתם כאן איתי.

שבת מהנה ורגועה לכולנו, חברים




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)