יום שני, 8 בספטמבר 2014

מתחם שרונה

אחרי הסיור ביפו, היתה מתוכננת לי פגישה באזור הקריה. אז אחי הקפיץ אותי לסביבה והמשיך לענייניו שלו. ומכיוון שנותר לי קצת זמן להרוג עד למועד המתוכנן, נזכרתי במתחם היפה שעליו כתבו פה כבר איילת, יעל ואח"כ גם מרים – מתחם שרונה (פרטים על המקום וההיסטוריה שלו - כאן). לא זוכר מה היה שם לפני, כי אני לא תל אביבי במקור. אבל מהרשומות עלה הרושם שהמקום שופץ באופן מזמין ביותר שמשמר את הסגנון המקורי. אז חמוש במצלמה ניצלתי את רבע השעה שהיתה לי להתרשמות מקרוב ואיסוף תמונות.

בסביבה כמה בתי קפה ומסעדות שמושכות קהל בשעת הצהריים

משטחי הדשא המטופחים הזמינו קבוצות של חיילים (בעיקר מלשכת דובר צה"ל), וצעירים אחרים לארגן לעצמם פיקניקים חביבים. עדיף מחדר האוכל הצבאי

במקום שימרו את המבנים הישנים והרחובות, והמראה מיוחד כשברקע הבניה המודרנית

גן שעשועים בסגנון מודרני מזמין לפענח את מהותם של המקנים שעליו, וגם אני זכיתי שם לצילום

ועוד כמה מראות

לא ראיתי את כל מה שיש למתחם להציע, לא נהניתי מטעימה במקומות המזמינים שיש שם, לא הצצתי בחנויות (לא הכי מעניין לי, בד"כ), וברור שזו רק הצצה. אבל הצצה שווה ביותר. משם המשכתי ברגל לפגישה (שהיתה מוצלחת), ואחריה למפגש הבלוגרים הנהדר בקפה גרג, שעליו כבר סיפרתי, ולו רבים פה היו שותפים.

המשך שבוע טוב ומוצלח, חברים


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)