יום חמישי, 18 בספטמבר 2014

נופש בווגאס

בחודש אוגוסט גם אנחנו וגם חברים טובים שלנו חוגגים יחד (בהפרש של 3 ימים) יום נישואין עם אותו הוותק. אז השנה החלטנו לבלות יחד 3 ימים של נופש בווגאס. בווגאס יש כמובן הימורים, וזה פחות מעניין לי. יש גם חטאים אחרים שגם לא מעניינים. אבל יש שם אוכל מצויין במסעדות משובחות, יש בסביבה טבע הררי מעניין, יש הופעות בידור מרתקות בשפע, ואפשר סתם להנות בבריכה.

יש להם סידור ארוך טווח עם מלון לוקסור. זה לא המלון המפואר ביותר, לא המהודר ביותר ולא המצוייד ביותר. אבל יש מספיק סיבות לדבוק בו, במיוחד במחירים האטרקטיביים שאותם יצא לנו לשלם. חוצמזה, המלון הזה מרתק מבחינה ארכיטקטונית, וכם פעם אני חוקר אותו קצת יותר, ומנציח בעזרת המצלמה:

הסוויטה עם שני החדרים, שני חדרי השרותים

והנוף הנהדר שקיבלנו למערב, בבוקר ובערב

המבנה כולו הוא כפירמידה ענקית, עשהמקצועות הצדדיים (הקווים שמחברים את פינות הבסיס לקודקוד הם קורות ענק שמחזיקות את המבנה כולו. בתוך כל אחת נוסעות 4 מעליות בשיפוע. בפאות הפירמידה ממוקמים החדרים, ובמרכז חלל ענק שמאכלס אולמות, תערוכות, מועדונים וכמובן את הקזינו.


אז סיירתי קצת וצילמתי מבפנים את החלל הגדול מלמעלה, מהמרפסות הפנימיות של הקומות העליונות


ומבט אחד גם מלמטה

מדרגות החרום המשופעות ששוב בדקתי אותם מקרוב

מסעדות טובות גם יש שם. בערב הראשון סעדנו במסעדת מלון לוקסור. ארוחה ממענגת שחבל שלא צילמתי. בערב השני צעדנו למלון שליד, ה- Mandalay Bay, שם נהנינו במיוחד במסעדת Fleur. התאורה היתה בעייתית, אבל בכ"ז צילמתי קצת את המקום ואת המנות. יש עוד תמונות כאן, אבל הנה כמה משלי (וסליחה על האיכות המוגבלת):

יצא לנו להסתובב במסדרונות והחללים שבין המלונות השונים (כמה מהם). יש שם חנויות מפוארות של מותגי על מגוחכים ופלצניים שמיוחד. אני מניח שהם מתפרנסים לא רע מאלה שמרוויחים שם (או מאלה שמלבינים כספים). וממילא המפסידים לא נספרים. אז הסתובבנו וצילמתי קצת את החנויות ובכלל.
הנה לקט ממלון קיסר (Caesars Palace):

שטות בדחנית שפיתחנו שם, בזמן שהנשים התעניינו במוצרקים, זה להתעניין בשטויות נוראות ולהשתעשע במחשבה של מה יהיה אם אגיע לישיבת הנהלת התקוח עם שעון 'כזה', והופעה כללית נוצצת 'כזו' (שכבר ראיתם)

חוצמזה, נהנינו כאמור בבריכה (אין תמונות, כצפוי), גם מהטבע הלא רחוק, וגם מהיצע התרבות שיש לעיר להציע. אבל על זה כבר בנפרד. יופי של סופ"ש ארוך ומהנה. ותודה לטלי וערן, החברים הטובים, שבזכותם זה התקיים. תמיד כיף איתם, ופה היה כיף מיוחד.

סופ"ש מהנה ומוצלח לכולנו חברים

ושוב – איחולים לשנה מוצלחת וטובה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)