יום שבת, 20 בספטמבר 2014

טיול להר Charleston

אני משער שכתבתי כבר לא פעם, שלרוב אני מעדיף טיולים על פני נופשים. נופש פאסיבי משעמם לי, ואני תמיד מחפש אקשן. ואם אפשר לשלב עם טיול בסביבה, זה תמיד טוב. וכך עשינו גם בנופש בווגאס באוגוסט, שעליו כבר סיפרתי קצת. ומכיוון שהגענו לשם באוטו (כ-4 שעות נסיעה), היה קל לצאת לטיול.

ובכן, העיר לאס ווגאס שוכנת לרגלי רכס הרים שממערב לה. ובמרחק של כשעה נסיעה מהעיר מגיעים קרוב לאותם הרים, שהגבוה והמפורסם בהם הוא הר צ'ארלסטון, המתנשא לגובה 3632 מ'. יעד מצויין לטיול של כמה שעות. הבוקר היה סגרירי באופן נדיר, עם טפטופים בווגאס הלוהטת. ובכ"ז אז יצאנו לכיוון ההרים, ודי מהר הגענו למרכז המבקרים שקרוב להר. על ההר עצמו לא ניתן לטפס עם לקסוס (לא בדקנו אפשרויות אחרות), אז חנינו שם בקרבת מקום ויצאנו למסלול הליכה קצר סמוך למרכז. הנה כמה תמונות משם:

חזרנו לרכב, והתחלנו את המסלול חזרה, בוחרים בכביש אחר. על ההר טיפסנו בכביש מס' 157, וחזרה ירדנו בכביש מס' 156 הארוך יותר, כדי להנות עוד מהנוף ההררי הנשקף מהדרך. וכמובן שצילמנו:

נקודת התצפית ממוקמת במקום שמאפשר לראות מרחוק את אתר הניסויים הגרעיניים, בו פיתחו וניסו לא מעט פצצות אטום.
אז חוץ משלטים בנושאי הטבע, יש מיצג שלם בתמונות שמספר על מה שעשו שם

וזו מפת הדרך, למי שמזדמן לסביבה ומתחשק לו טיול הררי יפה. חבל שלא ניתן להתמיע את המפה עצמה, אבל גם זה הסדר..
יופי של אתנחתא מהנוף העירוני הצפוף של העיר הבליינית הזו. מתישהו אולי אשוב לשם, אולי עם רכב 4X4 לבדוק את הסביבה באופן יסודי יותר. בהחלט שווה.

חוצמזה, היו לנו עוד כמה דברים ששווה לספר עליהם בנופש הזה, אבל זה כבר ברשומה נפרדת.