יום ראשון, 28 באוקטובר 2012

לקראת שקיעה

 
באותן הזדמנויות שאני יוצא עם הכלבה ומצלם (כמו שסיפרתי לפני כמה ימים), יצא לי לצאת גם לפנות ערב, לקראת שקיעה. בשעה הזו האור רך, אדמדם וחם, והצללים ארוכים ונעימים לעיניים. גם צלליות העצים יפות במיוחד. ואת כל זה רואים הרבה יותר טוב עם המצלמה ביד.
כבר הסבירו לי שהשכונה דומה במשהו לקיבוץ. יכול להיות באמת שכך (לא מכיר מספיק קיבוצים, ואני בספק אם בהם הדירות כאלה נחמדות ומרווחות). פה קוראים לזה Town Homes, כלומר מין שכונה כפרית שכזו, עם בתים צמודים חלקית אחד לשני וטיפוח סביבתי יפה. מאוד לטעמי. אז לאור השמש ההולכת ושוקעת צילמתי עוד הרבה צילומים שנחמד לי להביא לכאן, בקובץ תמונות שכונתי נוסף.
שבילים ועצים בשכונה, במסלול הסיבוב עם שישי,ממש מאחורי הבית
עורב (אחד מיני רבים) מתצפת מארובת אחד הגגות:
 

שבוע מהנה ומוצלח לכולנו


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)