יום ראשון, 21 באוקטובר 2012

סיבוב בשכונה

 
לא פעם אני מחליף את הבת שלי, ויוצא עם שישי במקומה. ולפעמים אני גם זוכר לקחת איתי את המצלמה. ואז אני רואה הרבה יותר מראות יפים, גם אם רגילים לגמרי מהסביבה הקרובה.
הנה, לפני כמה ימים ירד הגשם הראשון. הוא הפיל מעצי האקליפטוס המון קליפות קטנות שהתייבשו אח"כ בחום והיובש של הסביבה, והפכו את הפינה בשביל שתחתיו לעונג אמיתי. כמה כיף לדרוך על הקריספים האלה (כמו שכתבתי בפרוטרוט פעם), ושוב היתה לי הזדמנות לצלם:
בדשא צצו פטריות יפות (כפטריות אחר הגשם). נראה שיש מי שנהנים מהן בדרך אחרת חוץ מלצלם. אני מסתפק בצילומים:
גם החמניות בר (או מין דומה) שגדלות ומבשילות כאן מהוות יופי של נושא לצילום. אז מה אם כבר הבאתי לכאן כמה תמונות שלהן:
 
שיח אופייני לסביבה (שאין לי מושג מה שמו), עמוס פירות אדומים ויפים:
גם תמונות של עבקנה שכיח, שיש ממש ליד הבית ולא רק לאורך החוף:
 
חבורת יונים תופסות שלווה על כבלי החשמל:
וכמה תמונות כלליות מהסביבה

אז לפעמים נחמד למלא תפקיד. וגם שישי נהנית, כי אני מטייל איתה בסבלנות, נותן לה למצות את הריחרוחים של כל עלה ואבן.
שבוע מוצלח ומהנה לכולנו



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)