יום רביעי, 30 במאי 2012

טיול סופ"ש ל- RANCHO SIERRA VISTA

לאחרונה אני מתקשה לדווח על הטיולים שלי. אם פעם טיול בן מס` ימים הוליד כמה רשומות (לרוב פחות ממספר הימים), הרי שהיום גם טיול של כמה שעות בודדות מניב יבול מרשים של מאות תמונות. ואני מתקשה להקיף כאן את החוויה, ולתת במה ראויה לתמונות שנראות לי יפות וראויות. וכך קורה לי עם הרשומה הזו, ובטח עם אלו שיגיעו בעקבותיה (אם אטרח). כי איך אדחוס לכאן 330 תמונות שצילמתי, וזה מה שנשאר אחרי דילול מתבקש?
ובכן, בשבת הקודמת שלפני האחרונה, הציע לי אבי לצאת לטיול בוקר מוקדם במסלול למפל סיקמור, עליו קראתי עוד קודם בכתבה מעוררת חשק של גל בעיתון המקומי. נכון שיציאה ב-7:00 בבוקר זו לא שעה שגרתית עבורי, אבל זה היתרון עם חברים, שמעודדים אחד את השני.
המקום נמצא בחלק הדרומי של דרך מאוד מוכרת, שבחלקה השני שמצפון לכביש המהיר גרים כמה חברים, וממוקם קניון שלא פעם ביקרנו בו. איכשהו, בחלק הדרומי לא נסעתי ולא ביקרתי כלל. זו מפת המקום כפי שהדפיס אבי לצורך ניווט, גם אם אין בעיה להתמצא:
 
אז מה היה שם:
נוף הרים נפלא, השהסלעים של Point Mugu חולשים מלמעלה על הנוף הפתוח:

מרכז מורשת אינדיאנית של שבט הצ`ומאש, הכולל איזו סככת התוודעות ומעגל לטקסי Pow-Wow, וגן מגוון ומעניין של שלל צמחי הסביבה, עם השימושים השונים שעשו בהם בני השבט:
 
שבילי טיולים רבים שמרשתים את הסביבה, ומובילים למפל Sycamore, שלמרבה הצער נותר ממנו רק זרזיף מים שמרטיב בקושי את הקיר הסלעי:
 
שלל פרחים מגוון, שעדיין פורח למרות הנוף ההולך ומצהיב. אז להלן לקט קטן, שבהמשך בטח אקדיש לו עוד רשומה:
Monkey Flower
חבר ממשפחת ה- Morning Glory שנפוץ שם מאוד
אכילאה?
YUCCA
ואחרונים להיום

מקווה שלא המאסתי עצמי עליכם, בשלל הטיולים הפרחוניים האלה. כי יש לי עוד..
איחולים להמשך שבוע מהנה ומוצלח לכולנו, חברים!

וכמה קישורים:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)