יום רביעי, 2 במרץ 2011

קצרים 3-11

כמה מהר עבר פברואר, החודש הקצר. זו הזדמנות טובה להציץ לאחור על האירועים של החודש. יצא כך, אז שיהיה.
וגאס
שוב יצא לנו להיות בוגאס. נסיעה כייפית ומפנקת, עם דגש על ענייני עסקים (כך אפשר לקרוא לזה). אני לא מהמר, ולא אוהב את האווירה ועשן הסיגריות, אבל האוכל טוב, החברותא נפלאה והמנוחה נהדרת. אפילו לא טיילנו בסביבה, אבל בכ"ז, בלי כמה תמונות אי אפשר, אז קבלו מבט על הסוויטה המוגזמת והשתקפות מעניינת ממרומי הקומה:
 
אופניים
סיפרתי שחזרתי לרכב, וגם צירפתי צילומים. ושוב יצאתי לרכיבה נוספת, הפעם קרוב אפילו יותר, מטייל ברחבי עירנו, בפינות קטנות ופחות מוכרות, וגם מצלם כמה פנינים:
 
אפייה
שוב חזרתי לאפות לחם, ולוותר על רכישת הספוגיות המקומיות. כמעט קבוע יש משהו מתוצרת עצמית, ממנו אני מכין סנדביצ`ים מפוארים של חביתות בבוקר לעלמה לבי"ס. לא טרחתי לרשום מרשמים, אבל לצלם דווקא טרחתי:
 
סושי
לפני כשבוע החלטנו להתפנק באחת מסושיות הסביבה. זה לא המזון המועדף עלי, אבל הליידי מאוד אוהבת, אז אני משתף פעולה. וכיוון שאי אפשר להישאר אדיש לאסתטיקה של המנות, כמובן שצילמתי:
 
סופר-גלו
הכינוי של הסופר-גלו, הוא "דבק אצבעות". השבוע, בפעם הראשונה הבנתי מה זה אומר מקרוב. תיקנתי איזה שמונץ`, ולא שמתי לב שהחלק נרטב מבחוץ בדבק המסוכן. רגע אח"כ גיליתי ששלושת אצבעות יד שמאל (אני שמאלי) דבוקות יחד, אחת לשניה, ולפיסה השבורה. רגע של לחץ, ואז נזכרתי – אציטון ממיס את זה. זה לא מומס בקלות, וצריך סבלנות, אבל אחרי כמה דקות ארוכות האצבעות שוחררו. שווה לזכור.
רגע של לשון
לפני כמה ימים קיבלתי טלפון מחברה כאן, שביתה לומדת עברית באוניברסיטה. היא נזקקה לעזרה – לאיזה פעלים יש שורשים יש המתחילים ב-ה"א, ואיך מטים אותם בבניין הפעיל? פאדיחה, ערוותי התרבותית התגלתה, מאלצת אותי להודות שהפעם יש צידוק ל-6 שקיבלתי (בדחילו) בבגרות בלשון. חשהתי על "הלך, הגה, הביא... לא בטוח שאלו שורשים שמתחילים ב-ה"א. אז פניתי ללשונאי10, והסתבר שיש שורשים ב-ה"א, אבל לא הרבה. הוא הציע הז"י (הוזה), הג"י (הגיתי), המ"י (הומה). ולהם אין הטיה בהפעיל. ועוד הוסיף אח"כ את הד"ר שבהפעיל זה ההדיר. שיהיה... יש עוד רעיונות?
ולסיום
הליידי טסה לארץ, לבלות עם הבן החייל ועוד עניינים. מקווה לעשות כאן כיף עם הבת בינתיים. חוצמזה, חיטטתי בערימת הנוסטלגיה (שעליה כבר סיפרתי), לדלות ממנה מחברת עם רישומים מטופשים של פרצופים שקשקשתי בכיתות ט` ו-י` עם מייקל, חבר לכיתה (ומחוצה לה). וגם, שוב גיליתי כמה צורות צבעוניות שבסבלנות שרבטתי, כמו זו שבראש הרשומה. אז קבלו דוגמית (שכוללת גם 4 טובים יותר של האבא שלי, בחלק התחתון), ואם לא אהיה נבוך מדי, אז אולי בהמשך רשומה שלמה:
 
אז בינתיים, איחולים להמשך שבוע נעים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)