יום ראשון, 26 בדצמבר 2010

סיכום שבוע 52 – רטוב

תחילת הקריירה – שיעור בצילום מהסבא האהוב ביערות הכרמל

כללי

מה כבר אפשר לספר על שבוע שבו ירד גשם במשך 5 ימים ללא הפסקה? הרי לא יוצאים מהבית אם אין סיבה מיוחדת. ופרט לחובות המיידיות, רוב הזמן באמת עבר בבית.
ומה בכ"ז? ובכן, יש קצת (בגיזרת הפנאי והעניינים הכלליים):
קודם כל, האבא מתאושש. אמנם יש בעתיד הקרוב ניתוח מתוכנן, אבל העניינים כבר בשליטה. גם הבן ממשיך בטירונות, ונראה שחוץ מעייפות מתבקשת הוא בסדר.
פעילות נמרצת נרשמת בזירת הנוסטלגיה הפרטית בפייסבוק. העליתי כמה תמונות מהיסודי, וכמה חברים מימים רחוקים אותרו, ולא מעט שטף נוסטלגי עבר על סביבותינו. מוזר לתקשר עם חברים שלא תיקשרנו כ-35 שנה. מה שנחמד זה שלא פעם התיקשורת זורמת בקלילות מפתיעה. מעניין..
וגם הפאזל ההוא שעליו סיפרתי התקדם יפה, והיום הושלם. כמה חבל שגילינו שחסר חלק אחד. מוזר איך ומתי נעלם. בכלל, ההנאה מפאזלים היא פאזל בעצמה. חשבתי על זה לא מעט, ויש סיכוי שאכתוב על העניין קצת בהמשך.

בבלוגיה:

שני שרביטים מסתובבים בימים אלה בבלוגיה שלנו – בלוג הסטייל, וחגיגות המזל טוב לתפוז. איכשהו, אין לי כח וחשק להעלות רשומות בעניין. אש מנצל את הבמה של הרשומה השבועית זו לאיחולי מזל טוב לתפוז, ומזל טוב לכולנו שיש לנו את הפלטפורמה, ואת כולנו פה. זה באמת תופעה שמפתיעה אותי ומשמחת. מאחל כמובן לכולנו עוד הרבה שנות יצירה ואחווה, ולתפוז שילך וישתפר וימשיך ויהווה לנו מסגרת פעילות.
אני העליתי שלוש רשומות משלי (ללא שרביט):
  • פרק הסיום של הטיול שלנו, שכלל רשמים וצילומים מהעיר הקטנה והיפה פרסקוט שבאריזונה.
  • המילה – על המנהג הנורא של מילת בנות, והמנהג הנורא קצת פחות של מילת בנים. איכשהו, נראה שלנו קל לקבל את זה בשלל טיעוני סרק (בריאות, אסתטיקה והיגיינה), שלולא זה היה מוטבע בנו כ"כ חזק, והיה נניח מסופר על שבט נידח שקוצץ לבניו את האיבר ההוא, היינו בטוח מתחלחלים מהזוועה. אבל כשזה קרוב זה איכשהו עובר. רשומה חשובה, שחבל שלא זכתה לקידום.
  • ביגלה – עצה קטנה למניעת בחילות, כשבדרך סיפור אישי בנוגע. במחשבה נוספת – אולי הייתי צריך לתת לרשומה שם חביב יותר "גברת עם סלים"

בענייני ספרים

כן, עוד כמה עמודים התקדמתי עם דיואי. אבל לעומת זאת צומצם הפער של קריאה בבלוגיה. בטח הרגשתם.

חוצמזה, אני מתלבט איך להמשיך ברשומה מורכבת הנוגעת במדינה, בחיים מחוץ לארץ, ובעתיד המדאיג. עוד אני מתלבט, ועלתה רשומה חשובה בבלוג של הסופר המוערך – אמנון שמוש. אז ממליץ לכולכם.


שבוע נעים לכולם, ואיחולים לעוד גשמי ברכה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)