יום רביעי, 29 בדצמבר 2010

ענק הברזל

תמונה מפרסומים בנט
עד לפני כמה שנים היינו נוהגים לבלות שבוע בשנה, בקלאב הוטל באילת, בחסות אבא שלי שקנה שם יחידת נופש ולא תמיד ידע מה לעשות איתה. זו היתה אטרקציה נהדרת לילדים, וגם אנחנו לרוב די נהנינו ממנה, למרות הרעש בבריכות האקונומיקה.
ברור שלא הסתפקנו בשהות של מרבץ במלון, והיינו יוצאים לאטרקציות בסביבה – לחי-בר, לתמנע ולעוד מגוון מקומות מעניינים שהסביבה התיירותית מציעה. וכמובן, הסתובבנו במקומות השיגרתיים בסביבת הטיילת ובחופים. וככה גם ראינו את הפרסום לסרט "ענק הברזל" שהוקרן אז בקניון מול-הים.
כרגיל, כולם במשפחה מאוד שאננים, ואני הייתי זה שממריץ את החברה לצאת מוקדם לסרט, כדי שלא תהיינה בכיות שמסתירים להם והחוויה תתחרבן (בכ"ז, הם היו בני 9 ו-6 בערך), במיוחד בסרט ללא מקומות מסומנים. קנינו כרטיסים ונכנסנו. די הפתיע שהאווירה באולם כ"כ שונה מזו שבחוץ. בחוץ רועש מאלפי תיירים ישראליים וקולניים, ובפנים זה פשוט אי של שקט. האולם היה ריק לגמרי. קיבלנו הקרנה פרטית ומפתיעה רק לעצמינו.
מהסרט עצמו נהנינו מאוד מאוד. וזו כמובן הזדמנות לכל מי שמחפש דרכים לבדר את הקטנים – מרגש, מותח, אפל קצת ומאוד אחר. איזה טעם של סרטי האנימציה הישנים. מוזר היה לנו שכ"כ מעט הגיעו, וחבל שכזה סרט מקסים לא זכה להצלחה הולמת. בהמשך נהנינו ממנו מאוד בעשרות צפיות חוזקות בוידאו.
למחרת בילינו את הבוקר בחוף הנסיכה – שחיה, חיטוט באבנים מעניינות ויפות ויתר ענייני חוף שכאלה. ברגע מסויים הסתכלתי לעבר הקטנים ואמרתי להם בשקט: "נחמד פה, במיוחד כשענק הברזל שומר עלינו." הקטנים כבר הכירו אז את האבא שלהם, ונטייתו לפלוט שטויות משונות. אבל בכ"ז, הם לא ממש הבינו עד שסימנתי להם בתנועת סנטר עדינה לכיוון ההר שמעל. ובאמת, רחוק על קו הרכס נראה ענק ברזל, עומד ומחזיק בשלל חוטי חשמל.
ואם אתם תוהים למה נזכרתי עכשיו בחוויה ההיא מלפני כעשור, אז זה קשור לדואל שקיבלתי, שמכיל קישורית (מילה נחמדה ללינק, נכון?) לאתר של מיזם ארכיטקטוני מאיסלנד. ובכן, החברה שם הלכו על הרעיון בגדול. וזה פשוט מקסים בעיני – מה שאפשר להסתיר בטבע ממעשה האדם זה מבורך. מה שאי אפשר, לפחות לעשותו יפה ומעניין עיצובית. וזה בדיוק זה. אז כמובן שאתם מוזמנים לעיין בעצמכם באותו אתר, אבל כדי שלא תתעצלו, להלן קדימון לעורר את התיאבון:
 

המשך שבוע מוצלח לכולכם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)