יום ראשון, 19 בדצמבר 2010

סיכום שבוע 51 – שמייח

ערמונים חמימים לאווירה מהנה

כללי

בסופ"ש הקודם נסענו לבלות עם חברים. מכיוון שהחבר חגג כמה ימים קודם יומולדת, ולי היה השבוע, איחדנו שמחות ובילינו יחד. לא חגיגה גרנדיוזית, לא צרמוניות מיוחדות, סתם כיף של מפגש נינוח משותף.
בבוקר שבת השמש קרצה בחמימות, והחלטנו על יציאה משותפת לטיולון נינוח וקצר. אז נסענו לעיר החופית הקטנטנה – לגונה ביץ`. הרבה גלריות, בתי קפה, חוף ים נעים (שאפילו מתרחצים בודדים נראו בו) ובכלל – יופי של עיר. אז הסתובבנו שם, טיילנו בין הגלריות, שתינו איזה קפה במרפסת של בית קפה הצופה לים. אח"כ ירדנו לכיוון החוף, להנות מאיזה שחף ידידותי שנהנה לדגמן לכל מי שרצה לצלם אותו, ומשלישיית דולפינים ששחו להנאתם קרוב לאורך החוף. וכמובן, מעוד כמה נופים יפים. אז גם צילמנו כמה תמונות מהמקום:
בהמשך השבוע היו כל מיני פעילויות, שאין מה לספר עליהן במיוחד, מעבר למה שסיפרתי לגבי הבילוי הנחמד עם הבת בבניית הפאזל (שמתקדם בינתיים לא רע). יום שלישי בבוקר, זה שהיה היומולדת, יצאתי מוקדם לפגישה. ביציאה עות נתתי חיבוק לקטנה, שהתעקשה שאעיר אותה כדי שתברך. בדרך עוד קיבלתי שלל שיחות טלפון מברכות שגם חיממו את ליבי. ועניין נוסף שתפס תאוצה השנה – שלל ברכות בפייסבוק, חלקן מחברים מהם לא שמעתי שנים. נחמד מאוד. וכמובן, גם פה בבלוגיה. כיףףף!!
בערב חזרנו הביתה, הליידי ואני, ואת פנינו קיבלה הבת, קורנת ומברכת. היא הזמינה פיצה, הכינה סלט מושקע, הדליקה נרות והשרתה בבית אווירה חגיגית. מתוקה אמיתית!
חוצמזה, הבן מבלה את עיתותיו בקריעת תחת קטנה הטירונות תותחנים. לא מזיק. וקצת מדאיג מצבו של האבא, שמבלה הלילה בבי"ח עם דלקת במרה. עניין מתסכל וכואב, אם כי כראה שאין מה לדאוג ממש. חבל ששוב העניין קשור בפשלה של המערכת הרפואית, שבמזל (ונחישות של האבא) לא הסתבך העניין.
יותר מזה לא צריך. וזה עיקר החדשות השבוע.

בבלוגיה:

חגיגת היומולדת הגיעה גם לכאן, וכיף גדול היה למצוא את ברכותיכם בתגובות ובמסרים. וגם בשתי הקומונות שבהן אני חבר (ולצערי לא מבקר מספיק). אז שוב, תודה לכולכם! אתם מחממים את ליבי, מעודדים, וגורמים לי לחייך תמיד, ובמיוחד הפעם באירוע השנתי הזה. תודה גדולה שוב!
ובענייני רשומות:
  • המשכתי להעלות רשומות  מהטיול לפארקים הגדולים שהסתיים לו לא מכבר (וגם הדיווח עליו עומד להסתיים בקרוב). הרשומה שעלתה הפעם היתה מההצצה המדהימה לפארק הקניונלנדס ומהדרך לפרסקוט.
  • הפתעה בביוב – סיפור נחמד עם כמה תובנות מעניינות על מערכות החינוך (עוד ועדת חקירה פוטנציאלית?). וממש לפני הפרסום גיליתי שהרשומה זכתה בבול. נחמד
  • זמן איכות – על הרעיון בכלל, ועל זמן בילוי איכותי פרטי, טרי מהשבוע.

בענייני ספרים

כן, שוב לא נעים, אבל בכ"ז, עדיין ממשיך ומתקדם עם דיואי. מעניין, עד מתי בקצב הקריאה הדועך אמשיך ואחשיב את עצמי כאדם קורא..

חוצמזה, עוד קצת שלכת מהסוג הצבעוני והיפה:

שבוע נעים לכולם, ואיחולים לעוד גשמי ברכה.