יום שישי, 12 בפברואר 2010

סיכום שבוע 6 - מנוטרל

 
השבוע לכאורה לא באמת נגמר, אבל אני כבר גמור. גמור למדי מכמה ימי שפעת חזקה ומתישה, שמזל שמתחילה להראות סימני נסיגה. אבל על זה כבר קיטרתי בתחילת השבוע, אז אין טעם לחזור שוב על הדברים. תודה לכולם על האיחולים החמים. לפחות למצברוח זה עזר.
בעבודה לא נרשמה התקדמות רצינית, כי הרי הייתי שם רק יום יחיד. מזל שהיום היחיד היה מועיל, ויצאנו ממנו עם שלל תובנות שייושמו בתקופה הקרובה ויביאו תוצאות. ומעבר לכך, יישום המסקנות שאליהן הגענו יסלול את הדרך לשלב הבא של שיפורים משמעותיים.
אוטו כבר קנינו, כפי שגם על זה סיפרתי כבר, אז אין מה לחדש. מקווה שנצא קצת לטייל בסופ"ש, אז אוכל לספר איך הוא בפועל.
רציתי השבוע לכתוב הרבה. הראש עבד לא מעט, נזכר בחוויות, העלה אפשרויות ותרגל דמיון, אבל כח לכתוב על זה משהו אמיתי לא היה. טוב, לפחות הרשימה של הנושאים הממתינים התעשרה בכמה שורות נאות. נראה מה ייצא מזה בהמשך.
ומכיוון שלא היה לי הרבה מה לעשות ממש, השלמתי קצת פערים כאן בבלוגיה, נהנה מלקרוא רשומות שמבחינת אורך ומחוייבות לא מכבידות כמו ספר. אבל אפילו בספר שאני קורא, "בלי לוגו",  הצלחתי להתקדם. הוא מרתק, אבל מכביד בסגנונו הדחוס ומלא הדוגמאות. ומעבר לכך הוא מעייף כי הוא מניפסטי מדי. מסתבר שגם את הכיוון תואם את מחשבותי הכלליות בנושא, הטפה לא חביבה עלי. ובכ"ז, בינתיים אני ממשיך.
גם עשיתי סדר קטן ברשימה הענקית של המנויים ברידר. אני נוטה בקלות רבה להוסיף מנויים חדשים (כבר סה"כ 178, כולל כפולים). את החדשים אני מרכז בקטגוריה מיוחדת שבעדיפות נמוכה לעיון ותגובה, ועוקב לראות איך יתפתחו היחסים. שני אלמנטים קובעים בעניין – איכות הבלוג מבחינה תוכנית (טקסטים צילומים וכד`), ומידת הקשר האישי הנבנה ביני לבעל הבלוג. כן, זה ההיבט של הרשת החברתית שנוצר פה, והעניין שלי בבלוגים הוא הרבה יותר עניין בבלוגרים אישית מאשר בתכנים עצמם. וזה העניין השני – אם לא מתפתח קשר אישי אני בסוף מוריד את הבלוג מרשימת המנויים. אבל זה לוקח הרבה זמן, ולא בלב קל.
אז השבוע הורדתי שני בלוגים מהרשימה. ולא היה לי נוח עם העניין. אחד היה בעל תכנים נהדרים, אבל כל קשר לא נוצר. הגבתי ולא זכיתי להתייחסות. כמובן שגם לא זכיתי להיכרות איתי אצלי. אז אחרי המון זמן הסרתי. תכנים טובים יש בשפע. האנשים הם המעניינים לי. בלוג אחר שהסרתי היה של מישהי נוספת, שאמנם היה קצת קשר אישי (בעיקר בתגובות אצלה, כמעט אף פעם לא אצלי) אבל התחלתי לחוש סוג של אי אמינות בחומרים. נראה שהיתה התמכרות לסגנון, כשבתגובות הרוח היתה אחרת. וזה פשוט לא מתאים יותר.
וזה עיקר קורות השבוע. מקווה לשבוע טוב יותר בהמשך, ולהספיק גם לכתוב קצת מכל התוכן המבעבע שעלה לי. ואם תראו רשומות במדור חדש – סיפורים – תדעו שזה אני אבל בלי חותמת עובדתית מדוייקת. מנסה להעשיר קצת את העובדות בדמיון (או להסתתר קצת מאחוריו).

סופ"ש נעים לכולם, והרבה הרבה בריאות.
והתמונות – משיח קטנטן וחמוד בסוכנות הונדה, מעץ הדר קטן בחצר האחורית שלנו, ומקשת בענן בדרך הגשומה הביתה מהעבודה ביום שלישי, בתיאום נוסף במזג האוויר שבארץ וכאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)