יום שבת, 20 בפברואר 2010

סיכום שבוע 7 - שיגרה


השבוע, בכללותו, היה בסימן מיגור סופי של השפעת. אבל המילים מתארות מצב יותר אופטימי מהמציאות, כשבפועל עדיין היו שיירים מתסכלים של כאבי ראש, שיעול ושינה לא מספקת ומופרעת. אבל בכ"ז, התפקוד חזר לשיגרה, ולא נתתי לוירוס להשבית אותי יותר.
ומה היה חוץ מהנ"ל:
ביום ראשון הקודם, שזה עדיין סופ"ש, יצאנו לסיבוב רגלי באיזור הבית, להתרשם מהטבע, לחלץ עצמות ולאוורר את הכלבה. השמש ליטפה בנועם, הרבה רוכבי אופני הרים הסתובבו (ועשו לי חשק), רוכבי סוסים יצאו לטייל, וגם לנו היה מסלול צנוע ויפה לסיבוב. היה כיף ממש, ואולי אקדיש לטיול הקצר רשומה, אבל פרחים לא ראינו, למרות שחיפשתי. ובכ"ז, להתרשמות קצרה:

חזרנו אחרי כשעה, אספנו את הבכור ויצאנו לאכול חומוס במסעדה ישראלית מקומית. באופן כללי, אני לא ממכורי החומוס, ולא היה חסר לי שלא טעמתי מהממרח הזה בשנתיים האחרונות. אבל בהחלט היה כיף וטעים, אם כי אני בספק אם זה שווה את ה-90$ שהשארנו שם עם ארוחת שיפודים וחומוס.
חזרנו הביתה, האישה לצרור הדיסקים של "אנטומיה של גריי", ואני להנות בפעם הראשונה ממשחק האולסטאר של ה-NBAבשידור ישיר בשעות סבירות. תוך כדי, גם כתבתי קצת ושוטטתי כאן בבלוגיה.
ואם כבר בעניין בלוגיה, השבוע היה לי יבול רשומות פורה במיוחד- 5 רשומות העליתי:
          אלף שמשות וזהרות – המלצה על ספר
          ברובע הנוצץ של LA – רשמי טיול בוקר
          מטוס ליומולדת – על המתנה ליומולדת 5
          HABIT – קצת חוויות מקורס בקניה
ועוד בעניין הבלוג – במזל טוב, ממש עכשיו, אוטוטו הגעתי להישג המרשים של 100,000 כניסות, אפילו לא חלמתי על המספרים הדמיוניים הללו כשפתחתי את הבלוג לפני פחות משנתיים. אז כמובן, תודה לכולכם, שותפי האמיתיים להישג.
ובאותו עניין, לאחרונה אני מבחין בירידה משמעותית במספר הכניסות היומיות. מקווה שזה לא סימן מדאיג שמצביע על איכות התכנים, או איזו התנהלות לא ראוייה, או משהו לא חיובי אחר.
בתחום הספרותי, הספקתי לנטוש את "בלי לוגו". הוא ספר חשוב שקולע היטב למחשבותי בנוגע לתאגידים הגדולים ולעולם הקפיטליסטי החזירי, אבל הספר עצמו די מתיש.
אז לקחתי ליד את "החיים הסודיים של הדבורים" שלפחות בתחילתו הוא נהדר. מקווה שימשיך כך, למרות הביקורות הבעייתיות שהיו עליו.
            
זה הכל לשבוע. סופ"ש נעים לכולם, והרבה הרבה בריאות.
וכן, גם הנאה מהאביב המוקדם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)