יום ראשון, 28 בפברואר 2010

סיכום שבוע 8 - נצחונות קטנים

שבוע חביב שחג פורים הנמצא ברקע יוצר אווירה חגיגית קצת יותר מהרגיל. ובכן, לפי הכותרת, היו כמה נצחונות קטנים שנרשמו השבוע:
משפחה:
הבת עברה תיאוריה בנסיון ראשון. לא פשוט כאן, כששיטת הלימוד בעייתית ללומדים בעברית. ומעכשיו נוכל להתחיל ללמד אותה לנהוג, ולבלות כמה שעות יחד בשוטטות.
ועוד בעניינה, בבדיקת ראיה גילינו שהיא זקוקה למשקפיים. אז גם זה הזמנו לה, ותוך כמה ימים גם לנו תהיה נציגה ממושקפת במשפחה.
רשויות
ניצחון חשוב נרשם למול אטימות הרשויות בארץ. כבר סיפרתי על התסכולים בתקשורת עם רשות השידור, שמשום מה מסרבת להכיר במעמדינו כמי שאינם תושבי המדינה ואיימו לעקל לנו חשבונות. שרשרת התכתבויות עימם לא הועילה, ונאלצנו גם לשלוח את האימא שלי לחולל מהומה. אז הבטיחו מה שהבטיחו, וכמובן שלא עזר כלום.
מיותר כמובן לפרט כמה טלפונים בוזבזו על משרד עו"ד קורן, אלה שמשום מה זכו המכרז לטיפול במי שלא משלם. מוקדניות רשמו את טענותינו והבטיחו תשובה, מפקחות הבטיחו תשובה זריזה וטיפול אישי, וכמובן – כלום מכל זה לא עזר.
אבל הסתבר שיש מוצא. פניתי דרך האתר לכתובת הדואל של נציב תלונות הציבור. בפניה פירטנו וצירפנו את כל המכתבים שהועברו, הפניות שזכו להתעלמות וכל המסכת המעצבנת הזו. ואכן, כמה ימים אח"כ קיבלנו אישור על קבלת הפניה, ועוד כמה ימים עברו וקיבלנו לכאן לארה"ב מכתב שמבשר לנו שעניינינו נבדק ונמצא מוצדק, ושרשות השידור ניאותה והסירה אותנו מהרשימות.
עבודה
בכל הצוותים שבפרוייקט נרשמה השבוע התקדמות משמעותית. לחץ מתון הספיק להכניס מרץ לפעילות והוביל להישגים נאים בכל התחומים. כיף של הישגים :-)
ועוד, בהקשר ישיר – מסתמנת אפשרות עסקית מעניינת, שייתכן ותפתח בפנינו עתיד כלכלי מעניין וחיובי. לא יכול כמובן לפרט, אבל עם התוכניות יצאו לפועל זה בהחלט ייצא נהדר.
ובנוסף
עניין מעצבן שבו לצערי אני עדיין לא יכול לבשר על ניצחון, הוא במלחמה המתמשכת בווירוסים. עם כל האופטימיות ששידרתי, הצרה הזו עדיין לא מאחורי לגמרי. כבר מביך לעדכן בנושא, ובכלל אני שונא את עצמי כשאני ככה, אבל נראה שבשורה עדיין אין.
אה, כן, שוב היה גם פה וגם בארץ גשם באותו הזמן. היום (יום שבת) ירדו פה גשמים משמעותיים. סימן חיובי, כי זה יצליח להחזיק את ההרים בירוק עוד כמה זמן.
בבלוגיה:
לא הצליח לי להיות חרוץ במיוחד. סה"כ העליתי 3 רשומות (חוץ מסיכומי השבוע):
          ירוק בעיניים – רשמים מצולמים מסיור סופ"ש בסביבת מגורינו
          השגחה עליונה משופרת – על ה-GPS רב היכולות שמקל על החיים פה
אבל חוץ מרשימות, היה כיף לנצל קצת את השבוע להשלמות פערים כאן, ולגלות כמה רשומות ישנות ונהדרות שפיספסתי, בעוונותי. תודה לרידר שעוזר בעניין.
ובענייני ספרים
אין חדש, ואני עדיין עם "החיים הסודיים של הדבורים" שמהביקורות למדתי שההמשך שלו לא משהו, אבל בינתיים הוא מצדיק את המשך הקריאה.      

זה הכל לשבוע. שבוע נעים לכולם, והרבה הרבה בריאות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)