יום ראשון, 14 בפברואר 2010

ברובע הנוצץ של LA


קמנו הבוקר ליום שימשי וחמים במיוחד. מענג ממש. הבת רק חזרה מבילוי במסיבה סוערת של ולנטיין, הבן יצא להרוויח קצת דמי כיס, ואחרי כמה ימים של שפעת, התאים לי משהו צנוע, לא להתיש את עצמי מידי, אבל גם לא לפספס את היופי.
אז החלטנו לנסוע (כן, עם האוטו החדש והנוצץ כמובן) לאיזור הנוצץ של העיר, בחיבור של LA עם בברלי הילס (צריך להיות נחמד לאישה ביום האהבה, נכון?).
הדרך היתה ארוכה מהמתוכנן, כי הדרכים הרחבות לתפארת מלאו בעוד הרבה כמונו ששואפים לטייל קצת בשמש הקליפורנית הנעימה. אז כדי לא לעמוד בפקקים, הארכנו את הדרך מאד, מנסים כל מיני דרכי הרים נטושות חלקית, כאלה המתפתלות בין וילות מדהימות ובודדות, הרים מרשימים וצמחיה ירוקה ועסיסית משלל הגשם. מעניין, אחרי מבול התמונות כאן בבלוגיה, חיפשתי פריחה של פרחי שדה, ובקושי ראיתי. אין כאן את המרבדים של סגול התורמוסים, אדום הכלניות, צהוב החרדלים החרציות והסביונים, וורוד הרקפות. אז יש למה להתגעגע בכ"ז.
הגענו למוקד, החנינו ויצאנו לסיבוב רגלי במתחם החנויות המעוצבות לתפארת, היכן שבנות ישראל והעולם פינטזו להסתובב יחד עם ג`וליה רוברטס שחגגה על הכרטיס אשראי של ריצ`ארד גיר בסרט אישה יפה.
כן, גם נכנסנו למלון המפורסם בו צולם הסרט, הסתובבנו בלובי, משחזרים את המראות מהסרט (שהאישה הפרטית שלי ראתה כבר אי-אילו פעמים), מציצים בחנויות ולפעמים גם נכנסים. אז צילמתי קצת, לחלוק עמכם את החוויות, כשאת השיעמום המזדמן מהחלונות הפגתי אני בהתבוננות בשלל המכוניות היוקרתיות לעילא שהסתובבו שם, כשאת חלקן אני מצלם להנאתי.
אז קבלו אוסף רשמים מצולם, מהפינה היפה ההיא של העיר שיש לה בכ"ז איזה חיי רחוב מעניינים, אם כי לא בסגנון של ערים גדולות אחרות:
 בפינה של בברלי הילס
לימוזינה מגוחכת מצוייה

ושתי רולס רויס מהודרות, שכל אחת עולה כמו דירה גדולה ומפוארת בארץ (לפחות)
ומקבץ (לפי הסדר) של למבורגיני, פרארי, אסטון מרטין, בנטלי, פורשה, פראולר (והיו עוד הרבה שלא הספקתי לצלם כמו עוד פרארים ומזראטים)

ועכשיו לחומר הבאמת קשה: חנויות המעצבים, הרחוב בכללי והמלון המפורסם
 

ועל ההמשך הקצר של היום, בדרך הביתה - בהזדמנות אחרת.
שבוע טוב לכולם


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)